A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gv 650 Aquila 2005 (647)

Gv 650 Aquila 2005 (647) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Farkas, bárány-nagyapó bőrében

Szöveges ítélet

Harminc év punnyadás után leptem meg magam 50. születésnapomra. Első (és egyetlen) eddigi motorom egy Simson Star volt, de 1976-ban ellopták Kápolnán a benzinkút mellől. Ha valaki tud róla, szóljon, rendszáma LZ 09-37 volt. Az Aquilát egy véletlenül kezembe kerülő motoros újságban láttam meg és első látásra beleszerettem. Egy évig rágódtam rajta és fűztem a páromat, míg végre megvettem. Előtte órákat vettem vezetésből, nehogy egyből pofára essek vele. Óvatosan használtam az elején, élveztem, hogy mindenki megnézi szép vonalait. Aztán bejáratás után odahúztam neki és rájöttem, hogy egy állat bújik meg nagyfater bőrében. 160-nál csak a szél tépi le a fejemet, még menne, pedig plexit is tetettem rá. Főleg városban használom, elbrummogok az autósorok között, jobbra-balra köszöngetve, az autóval háromnegyed órás utat 20 perc alatt megteszem. Novemberben le akartam állítani, de nem bírtam ki, még januárban is használtam. 182 cm-hez kényelmes a magassága, minden áttekinthető rajta, talán a digitális "műszerfal" helyett analóg órák még dögösebbek lennének. Feleségem nem szereti, mert keskeny a hátsó ülése és nyomja a lábtartó. Ha szabálytalankodok, csipkedi az oldalamat, valami jó utas-kapaszkodó kellene rá.
Azóta eltelt pár év, még mindig sokan megnézik. Városba jó, de hosszabb utakon feltöri a fenekem az elsőre kényelmes ülés

Hibalista

- Mindkét visszapillantó még az elején elszállt (műanyag ház szállításnál repedhetett) garanciában cserélték. A kilométerszámláló leállt 3700-nál, az egész műszert garanciában kicserélték. Kormánytartó két csavart a 4000-es szervíznél automatikusan hatlap fejűre cserélték, rövidre rá az egész kormány fel-le lötyögni kezdett, garanciában az egész kormányt kicserélték. A motor indítása estleges lett 7000 körül, az indítógomb környéke és a kuplungkarnál lévő kapcsoló tisztítása után megoldódott. 15000 körül egyre nehezebben indult, véletlenül kiderült, hogy nincs töltés, generátor-csere. Vizsgánál első gumicsere, majd durva defekt miatt hátsó gumicsere. Most már nyiszorog, 25000-nél szíjcsere lesz, meg gyújtásbeállítás.

Ide hordtam szervizbe

Schmidt Úr Dunaharasztinál. Az interneten olvastam a GV650-esek visszahívásáról, amikor érdeklődtem náluk nem tudtak róla. Egy évvel a visszahívási akció után hívtak fel, hogy valami csere miatt menjek be hozzájuk.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Spirro az Üllői úton. Azonnal, szakszerűen dolgoznak, elégedett vagyok velük.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.