A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Hyosung » Gt 650 Naked 2006 (647)

Gt 650 Naked 2006 (647) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak így tovább KOREA! :-)

Szöveges ítélet

2007.01.15.-én vettem át az új motoromat Nyíregyházán a Show Bike Kft-től.
Nekem, másokkal ellentétben, már a megjelenésekor tetszett a motor.
Nem csak az alacsony ára miatt esett rá a választás, de a végső döntésben ez mégiscsak szerepet jászott.

A motor kényelmes a pilótának, az utasnak pedig büntetés. Bár a feleségem jól bírja, rajta kívül mindenki panaszkodott az ülésre.
A futómű kiváló. Az elsó fordított teleszkóp állítható húzó, és nyomó fokozatban. Én kicsit puhábbra állítottam a kiváló minőségű magyar utak miatt.
A hátsó futóműnél csak a rugó előfeszítés állítható, ehhez még nem nyúltam.
A motor szuper! 2500-as fordulattól húz, de inkább a 3000 feletti tartományt szereti, szerintem 8000 fölé forgatni felesleges, csak ha nagyon siet az ember. Normál használatban pedig az 5-6000 bőven elég.
6. sebességben 90-es tempónál kb. 4000-et forog a motor. Kipróbáltam, 200 fölött is tud menni, de nekem nem erre kell.
A váltó nem a legpuhább, de nem is kemény. A Castrol Actevoval tényleg puhább lett. Ezt több márkatárs is ajánlotta.
Az én motorom már a módosított 2006-os változat, ezen már jobb a fék, mint az elődein. A gyári fékbetétet azért tényleg érdemes kicserélni Ferodo Platinumra, ez nem nyikorog és sokkal jobb a fékhatása. Ezt is ajánlották, és tényleg így van. Én csak akkor cseréltem, amikor a gyári elkopott.
Ez hátul a 8000-es szervíznél történt, elől pedig 11575km-nél. Az első betétek még bírták volna egy rövid ideig, de már elkezdtek nyikorogni.
A hátsó gumi jelenleg 1mm-re van a kopásjelzőtől 11900km-nél. Tavasszal csere.

Nekem az ülés alá éppen elfér az elsősegély csomag, izzó készlet, tárcsazár, láthatósági mellény, gumijavító készlet és egy gumipók.
Gyárilag 5 csomag rögzítő kampó van a motoron. Egy az utas kapaszkodóján, kettő a hátsó ülés mellett, és kettő a hátsó lábtartókon.

A motorhoz kaptam bukócsöveket. A bal oldalit sajnos sikerült letesztelni egy szerencsétlen leszállás alkalmával, amikor a hátsó ülésen lévő csomagba beleakadt a lábam. A bukócső hibátlanul ellátta feladatát, a motoron semmi sem sérült.

Az üzemanyag japán Keihin karburátorokon át jut a hengerekbe.
A fogyasztásban a rekord 3,86 liter, amit utassal, hosszú távon, és mérsékelt sebességgel(max. 100km/h) sikerült elérni.
Tudom, hogy ez elég hihetetlenül hangzik, de így volt. A maximum pedig 5,4 liter, ez sűrű városi használat mellett jön össze.

Szerelőt csak a kötelező szervízek alkalmával látott a motor, kivéve, amikor fékbetét cserére vittem.
Itt el is értem a motor egyetlen hibájához, ez pedig a sűrű szervízciklus, ami 4000km-t jelent.

A hangja csodálatos a gyári kipufogóval is, felesleges lecserélni sportdobra.

Ezen a Naked verzión analóg órák vannak, szerintem szebbek, mint a digitális órák.

Nem bántam meg, hogy ezt a motort választottam!
Van aki lenézi, és azt hiszi, hogy valami kínai gagyi, de ez nem így van, és sok embernek tetszik is.
Ha a Koreai motorgyártás így fejlődik, akkor hamarosan utólérik a japán márkák népszerűségét.
A Magyar importőr reklámozhatná egy kicsit a márkát, mert megérdemelné, és talán többet forgalmaznának belőle, ha az emberek jobban megismernék.

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Kiss János, Nyíregyháza

Érti a dolgát, csak egy kicsit szórakozott. A szervízelés mindig jó hangulatban telik. :-)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11900
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Hyosung

További ítéletek (86 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.