A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NC750D Integra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zseniális a lusta motorosnak

Szöveges ítélet

Honda NC 750D Integra .
Van itt népítélet az NC 700 D-as elődről, kiválóan összefoglalja az ,,Integrált előnyöket ,, A továbbfejlesztett 750-esről néhány szó . Előzmény : FJS 600 azaz a SilverWing . Egy évig használva , 7000 km-t futott ( előtte XmaX 250 , Burgman 400 ,Gilera Nexus 500 , kis ideig brrr .. Aprilia Mana 850 a sportos probléma tenger..)
..Elől járóban , a kényelem nálam a legfontosabb , idősebb korosztályhoz tartozom ..a váltás, lábbal a kalimpálás ,, öröme,, nálam a múltban maradt , Jawa 250 , MZ 250 , stb. .. nagyrobogó párti vagyok , de legalább is automata kedvelő ( autóban is ) és , hogy ki nem integet emiatt a szembejövő motoros társak közül az nem érdekel.. ( érdekes az autóban senki nem nézi , hogy manuál, vagy automata jön szembe, viszont nem is integet :-) )
Silverwing 600 , nagyon megbízható, jól pakolható, erős ez már ABS-es volt és O2 szenzoros, tehát 5 literrel beérte . Motorozni vele kanyarban kb. olyan volt , mint egy félbetört szörfdeszkával mentél volna , a kis kerekek pedig , ajvé csak rossz út ne legyen ,, De ! ( bár már nem gyártják , helyébe lépett az Integra 750 ) egyenesen, jó úton jó buli volt …
Az alapkoncepcióról sokat nem írnék , a NC700D -nál megtaláljátok , a kolléga kiváló leírást készített (A "Lakinger Béla" zsebcirkáló ) ,röviden ez tényleg ,,ki van találva ,,ZSENIÁLIS,, hagyományos motor váz futómű fék ABS , 55 LE (huuu :-) haha ) robogó praktikum/lényelem..ami viszont kategória győztes az a nyomaték 68 NM azonnal ! Ez meg is viccelt a szintén hasonló teljesítményű Ezüstszárny után ( nincs ,,nyúlós indulás mint a szíj - variátor hajtásnál ), sóderon, kavicson frászt hozza az emberre ,ha nem figyel , itt nincs kuplung ami tehermentesít :-) . A 700-hoz képest valós 8-10 cm-el nagyobb , hosszabb lábtér , magasabb emberek is elférnek rajta , 80 cm ülésmagasság ami széles , én a 178cm-el egy talp+féllel érek le , utassal két talppal . Nagyon kényelmes üléshelyzet ( rokkantak előnyben ) . A megnövelt lökethossz +3 LE-t(55) és 5 NM-t(68) hozott a konyhára a 700- hoz képest és kb fél literrel többet eszik ( nálam egy személlyel, még hajtva is max 3,5 L ! ) A DCT(6 fokozat) : nagy találmány , De a ,,D,, fokozat mint olyan, felejtős, de mondhatnám D mint Diesel .. ezt kicsit elrontották , városban kapcsolgat fel –le bizonytalan,poroszkáláshoz jó . Az ,,S,, viszont rohadt jó , szinte mindenhol és mégis az esetek 90%-ban manualban használom , nagyon élvezetes és megszokható , még akkor is ,ha az S és a D –nél közbe lehet nyúlni a ,,+,, és ,,-,, gombokkal . Az ,,S,, viszont gyorsabban kapcsol mint ha manualban váltanál , itt is igaz ,hogy a komputer gyorsabb . ( pl előzés , forszírozott hajtás , stb.) Nagyon tudok vigyorogni , ahogy megnézik a motorosok a lámpánál ( ,,na ez meg mi a tököm ..tekintettel :-) ) aztán mire a kuplungot kiengedik , … már csak néznek hátulról.. és otthon googlet , hogy hány lóerős is ez a kis ,,szar,, ? Mert ez a kis takarékos automata úgy 0-130- ig meglepően megy , a robogók közül a GP 800 ami legyorsulja a többi bizony nyomatékban szegényebb , még a BMW 650 is,, . Hang , bár nagyon finom, inkább boxeres , V2-es (mint a soros két hengeres) azért egy sportdob kellene rá , szívesen állok be előzéseknél egy Akra sportdobos ,,R,, mögé :-) hogy halljanak is .. Nekem a szélvédőn van egy kiegészítő MRA állítható széldobó , azzal+ agyári plexivel a sisakom sem lesz bogaras . A Shark Evo 3 állrészét csak szelesebb időben és (bár utálom) autópályán 130 felett hajtom le. Gyorsulás kb 4,5-5 mp/100. Végsebesség szélcsendben 178 amit mértem vele . Utazni 100-125 között a legjobb érzés vele . Fékek , a SilverWing 600- hoz képest sokkal hatékonyabbak a kombinált ABS kiváló , állítható fékkarok 6 fokozatban , nagyon finoman adagolható , és szerpertinen sem ,,fogy el,, még két személlyel sem . Szerviz , még garis volt mikor megvettem a 12.000 Honda szerviz Olaj ,(4,5 L mivel a DCT egy olajzásban van a motorral) olajszűrő,kuplung olajszűrő ,légszűrő 45.000 volt , azóta tankolás és láncspray volt a ráfordítás . Tároló helyek , ülés alatt egy fél sisaknyi + egy gyári 45L-es doboz , érdemes az oldal dobozon gondolkodni , ha valaki túrázik vele . Ülés , kényelmes, kb egy óráig , érdekes, olyan mintha memória habos lenne , de kicsit kemény a tömése.. vagy a seggemen kevés a zsír ?
Konklúzió : akit nem zavar ,hogy ez nem ,,raketta,, de bárhová eljut vele , akár külföldre is , de csak úgy városban bevásárolni , akármire , robogó /motor helyett .. mindezt 3,5 L-el :-) annak ez a motorja . Bátran merem ajánlani , élvezetes készülék , 4 hónap alatt 10.000 km , még a budira is ezzel mentem :-) a motoros farmeren és kabáton ( ha felvettem…) egy bogár tetemet sem szedtem össze . Valóban zseniális .. lustáknak ..hedonistáknak..spórolósoknak

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Motor Center Székesfhérvár

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 8400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? FJS600 SilverWing Következő motorja? NC750D Integra 2016
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.