A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Honda VFR 1200 F, 2010 (1237 cm3)

Honda VFR 1200 F, 2010 (1237 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Tekintély a belső sávban

Szöveges ítélet

Tekintélyt parancsoló darab, talán a hatalmas eleje miatt, szinte soha nem kellett levillognom senkit, általában mindenki észre vette még normális tempónál is. 20 év motorozás után, az első olyan mocim volt, amin egyszerre kopott el az első és hátsó gumi. Ezt én a súlyához kötöttem.
Egy barátom(sajnos önhibáján kívül! motorbalesetben hunyt el később) áradozott róla, hogy kipróbálta és milyen jó. Miért nem cserélem le a VFR 800-at? Nem lehet-feleltem- 270 kg-mal nem lehet egy motor jól motorozható. Hosszas vitatkozás után elmentem és kipróbáltam egy tesztpéldányt. Előítéleteim ellenére széles vigyorral vettem le a sisakot a próbaút után és már azon agyaltam, hogy tudnám megvenni. Sikerült. Előbb az F-t, aztán az FD-t.
Futómű:
Kicsit birkózósabb(nem vészes), mint a nyolcszázas, viszont sokkal jobb az egyenesfutása főleg dobozokkal, nagy sebességnél(200+)A hegyi kanyarokban is lehet bármivel tartani a tempót, csak fizikailag kicsit fárasztóbb. Ez vonatkozik a városi közlekedésre is.(súly, tengelytáv)
Fékek:
Ezt megint csak nagyon jól kitalálták, a sima ABS is tökéletes lett, bár én a dual-t is nagyon szerettem.
Motor:
Erről szintén csak áradozni tudok, a 174 LE és a 130 NM nyomatékot, nem nagyon kell körbemagyarázni! Nem idegbeteg, de nagyon megy ha kell, 2 személlyel, csomagokkal is!
Váltó:
A sima szekvenciális váltóról mit írhatnék, teszi a dolgát.
Az automata? Az nagyon kellemes meglepetés lett. Alkalmazkodik a stílusodhoz. Normál fokozatban a fogyasztása hihetetlen, 1 literrel evett kevesebbet, mint sima váltóval normálisan közlekedve. Sport fokozatban, viszont nagyon gyors, itt persze a fogyasztás is más. Azt mindenképp bebizonyította, hogy a számítógép sokkal okosabb, mint az ember. Városban lámpánál nem kell kuplungolni, kapcsolgatni. Megszokni nem egyszerű, lehet csak nekem, 20 év váltogatás után. Mikor ezzel egy időben sima váltósat is használtam, az többször lefulladt alattam, mert elfelejtettem, melyiken is ülök... :) Azért az opcionális kapható lábváltót mindenképp javaslom! Már csak a feeling kedvéért is...
Kényelem:
Jóval hamarabb fáradtam el rajta, mint a nyolcszázason. Ezért nem is volt baj a hosszútávú túrázóhoz képest viszonylag kicsi üzemanyagtartály. 150 km után már nagyon vágytam a "tankolásra", hogy legalább pár percre leszállhassak. Ilyen érzésem az elődjénél sosem volt. Az utasnak is keményebb, viszont szélesebb a hátsó ülés és a lábtartó is magasabban van, amire már a 8 éves fiam lába is teli talppal ért le. Végre együtt kirándulhattunk! Ennek mi nagyon örültünk, az anyja annyira nem...
Szélvédelem:
174 cm-es magasságomhoz tökéletes volt 160-ig, a fölött pedig már ne várjon csodát az ember, bár ez magasított plexivel még javítható. A dobozok formáját is a nagy sebességű túrázáshoz fejlesztették és talán csak a hátsó doboz gyárilag kicsi méretébe kötnék bele. De a tervezett célközönség bankkártyái kényelmesen beleférnek. Akinek mégis kicsi, rendelhet "olcsón" "kétsisakos" verziót. Azt még kipróbáltam volna nagy sebességnél!
Ergonómia:
Mint már írtam, igazi tekintélyt parancsoló gép, ami meglehetősen hasonlít a konkurens BMW-hez. Talán nem véletlen, már csak a kijelölt vevőkör miatt sem.
Összegzés:
Mint minden motoromat ezt is nagyon szerettem, de számomra, ha a sportos túramotort kell megnevezni, az még mindig a 2006 utáni 800-as verzió. Már csak az ára miatt is...

Hibalista

- A kopó alkatrészeken kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Koncz Antal

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? VFR 800 Következő motorja? ER-6 F
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.