A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » St 1100 Pan European 1990 (1083)

St 1100 Pan European 1990 (1083) 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Szerető, szerethető bálna ;)

Szöveges ítélet

Összefoglalva, zseniális vas!

2 éve hajtom, az ég egy adta világon semmi bajom nem volt eddig vele. Csak a kötelező szervizeket kellett megejteni.

Kimondottan hosszútávra lett kitalálva. Értem ezt úgy, hogy bátran el lehet vele indulni Európába.

Kényelmes, megbízható, jól pakolható, kellően erős. Nem egy versenygép, de tisztességgel megállja a helyét! :)
Viszont cserébe végtelenül unalmas motorozni vele :D Hatalmas dög, de olyan jól fekszi az utat, hogy szinte aludni lehet menet közben. A gyári magasított túraplexi mögött konkrétan szinte nincs menetszél! 100 km/h-nál még lehetne cigizni rajta :D
Az utasnak is kifejezetten kényelmes, egy háttámlás túraboxszal pedig pláne.

Negatívum talán egyedül a súlya. Az nagyon durva! Közel 300 kiló. Ettől 30 kilóval nagyobb Goldwingben már van hátramenet. Ebben is elfért volna, mert így nagyon észen kell lenni, hová, hogyan parkolsz le vele. Ha egy kisebb lejtőre parkolsz orral lefelé, esélytelen hogy megmozdítsd egyedül hátrafelé, max ha leszállsz, és úgy cibálod magad mellett, de az meg necces, ha elveszted az egyensúlyod, nem tartod meg a 300 kilót....

Menettulajdonságok tekintetében minden a legnagyobb rendben! Jól fekszi az utat, ha beállítod a hátsó csillapítót a súlyodhoz, akkor nagyon kényelmes a felfüggesztés, nem pattog, nem túl lágy, kiváló túrás futóműve van.
A súlypont a vas méreteihez képest jól elhelyezett. Nincs túl magasan, a tank is be van hozva az ülés alá. A betöltőnyílás csak egy trükk :D Alatta egy négyzetes "kinövés" van, ami a tankhoz csatlakozik :D

Én az enyémre raktam rádiót, és 180-nál még tisztán hallom a zenét :)

Gumira viszont érdemes figyelni mit használsz rajta, mert a Metzeler Lasertec borzasztó eredményt mutat.... A profil miatt, nem lehet vele normálisan dönteni a gépet. Míg a Bridgestone B23 abronccsal már csépen megy a buli. A Lasertec jó gumi, de nem erre a motorra. Ha jó gumit választasz, akkor lehet vele nagyon sportosan is közlekedni.

Van sok apróság, ami a "luxus" a motoron. Ilyen pl. a fedélzeti, a bal oldalról kihajtható kar, ami a sztenderre állítást hivatott segíteni, az ülés alól kihajtható csomagrögzítő fülek, az ABS, a kipörgés gátló....

Ezzel a motorral jó lóra teszel, biztos nem fogsz benne csalódni, de csak ha tapasztalt motoros vagy, mert ez nem tanulómotor.... Ezt tudni kell megtartani, és tudni kell vezetni ;)

Hibalista

- Eddig semmi. ;)

Ide hordtam szervizbe

Red Baron Törökbálint

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40100
Megbízhatóság (10) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? gv 650 Következő motorja? St 1300 Pan European
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.