A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb-1 1989 (399)

Cb-1 1989 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pörgős bolha

Szöveges ítélet

Japán belpiacos gép, de fut belőle itthon is, Hollandiában és Németországban komoly rajongói klubja van.
Mivel konténerben érkezett Japánból, volt rajta némi nem feltétlenül szükséges, de a jóérzés által megkívánt javítanivaló, de ezeket gyorsan és viszonylag olcsón meg lehetett oldani. Ezek után a fesz.szabályzón kívül semmi baja nem volt, de az egyszer cserben hagyott. A következő példányt már elláttam egy processzerhűtővel, azután nem volt vele baj.
A blokk (állítólag) a CBR 400RR-ből van, (állítólag) 55-60 le. Ami biztos: a blokk sor 4, vízhűtés és a fogaskerekes vezérlésnek köszönhetően elnyűhetetlen, csőváz, szárazon (állítólag) 168 kiló.
Pörgetve és gyakran váltogatva egészen komoly menetteljesítményre képes (persze a 400 ccm-hez képest), nem hivatalos adat szerint 5,1 másodperc alatt van százon, a vége valahol 190 körül lehet, én egyszer nagyon sietve tartósan 170-180-at mentem vele (persze óra szerint), akkor 13 ezer körül, azaz a piros határon pörgött (15 ezerig van skálázva a fordszámmérő, 13,5-től piroslik.)
Nagyon kompakt gép, akinek a csutkakormány nem fárasztó, városban is igen jó, mert keskeny és rövid, mindenhova be lehet férni vele.
Bár semmi szélvédelme, hosszabb távon sem kényelmetlen, a futóműve kellemesen feszes, a hátsó központi rugós tag kézzel állítható.
Mindent azért egy CB-1 sem bír ki: a következő tulaj alatt totálkárosra tört.

Hibalista

- Fesz. szabályzó. (Aki ismeri a hasonló korú Hondák hűtetlen feszszabályzóját, tudja, miről van szó.) Egy processzorhűtővel megoldható probléma.

Ide hordtam szervizbe

Nem márkaszervíz, egy megbízható és alapos Honda-guru

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.