A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Fmx 650 2005 (644)

Fmx 650 2005 (644) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Mindenből egy kicsi-avagy: ló+darázs=lódarázs

Szöveges ítélet

Első ránézésre nagyon f...a kis supermoto-nak tűnhet, de a 175 kg-os súly rögtön meggyőz arról ,hogy nem az! A motor egy elnyűhetetlen kiforrott, légűtés erőforrás. A 650 cm3-től az ember egy bivaly teljesítményét várná, de nem sikerül előcsalogatni belőle. Én már a teljesítménynövelő kittel vásároltam, nem tudom milyen lehet annélkül. Ha azonban beépítésre kerül a szettinzon, akkor nem árt a karburátort is összehangolni vele. A módosított vezmű tengelyt állítólag szerény honunk (meddig?) állítja elő. A blokk zajos, de hát levegős ugye, ilyennek is kell lennie. Eleinte gyakran megszívtam a benzincsap miatt is. Az index váltógomb iszonyatosan ergonómiátlan, szinte kesztyűben csak lehel kürtjét sikerült megszólaltatnom gyakorta. Az első gátlók gyárilag túl kemények, az első kavics feldobja az elejét. Egyenetlen-fagyökerek által felhólyagzott aszfalton halál. Enyhe földúton még halálabb, tehetelen,-igaz a guma sem arra lett kitalálva-a tömege iszonyatos. Nagyon zavaró a gyűszűnyi tank, egy hónap után már integet az összes benzinkutas (kb. 200 km-t lehet megtenni vele). A ledes hátsólámpa nekem tetszik. A második utast el kell felejteni. 50 km megtétele után az ember még ott is szedi az ibolyát, ahol sosem termett.
Ehhez a motorhoz szinte semmit nem kellett külön legyártani, minden a raktárkészletekből származik :innen is-onnan is. Ami különben nem nagy baj.
Egyébként egy nagyon megbízható vas. Szerintem kevés motor tartható fent ilyen olcsón, mint ez. Nagyon kezes, a szűk kanyarokat igen, a nagyívüeket kevésbé kedveli. Az ülésmód kényelmes, nem akarja szétvágni az ember tökeit. Ha valaki eléggé perverz, akkor a szitálás sem fogja zavarni, amit ez a hosszan szolgáló, kiforrott erőforrás generál.
Ja és nyitott rendszer kötelező!!!

Hibalista

- semmi,, ezen semmi sem tud elromlani

Ide hordtam szervizbe

saját szerelőm

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 3900
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.