A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vision (108 cm3)

Vision (108 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható ügyintéző

Szöveges ítélet

2012-ben vettem a Honda Vision 110-t (valójában 108), vadomat újan. Szóba jött még a Honda PCX is, de végül úgy döntöttem, hogy nem adok +300ezret +15köbcentiért.
A vásárlásra két dolog inspirált azon kívül, hogy a budapesti forgalomban a robogózás szinte magától értetődik: 1) korábban egy 50-s Peugeot robogóval jártam, amit teljesítménye és szaga miatt mindig mindenki meg akart előzni. 2)Elegem lett abból, hogy a használtan vett robogón havonta jött elő valami szerelnivaló. Szerelni pedig nincs időm.
Szóval ez a kis gép ideálisnak bizonyult a napi munkába járáshoz és munka miatti napközbeni mászkáláshoz. Zuglóból járok vele Gazdagrétre és vissza nap mint nap. Ez a táv autóval 1-1,5 óra, BKV-val min. 50 perc. Robogóval 25-30 perc. A forgalomban ideálisan fürge, fordulékony ahol kell. A piros lámpáknál bátran megyek a sor élére, mert tudom, hogy az átlag autósra kb 50-80 métert simán ráverek (BMW és Audi sofőrők kivételével akik nem bírják az ilyen stresszet) annak ellenére, hogy kb. 95kg és 185cm vagyok. Csendes, nem büdös, a forgalom ritmusát biztonságosan tudom vele tartani, így kevesen érzik azt, hogy meg kellene előzniük. Utazósebessége 65-70 km/h az én súlyommal.
Vízszintes terepen nincs vele gond még két személlyel sem, de a hegymenet nem az erőssége, igaz a Hegyalja út a hídtól felfelé még nem akadály.
Fogyasztása 2,1-2,3 l/100km!!! Nem tévedés. Ha mindenhol betartom az 50km/h sebességkorlátozást (se több se kevesebb), akkor bizony 2,0 liter is lehet a fogyasztás egy túraplexivel és dobozzal. (Nem is értem, miért nem lehet ezt kiválasztani a tesztnél).
Amióta megvettem csak a kötelező szervizek és egy defekt miatt vittem szervizbe.
A 14 colos kerekekkel jól veszi a pesti ródeót, bár kissé kemény a rugózása, néha fel is üt egy-egy komolyabb bukkanónál.
Hátránya, az amire készült: munkába járás, ügyintézés a városban. Nem több és nem kevesebb. A nyeregben kb. 1 órát tudok benne fáradás nélkül tölteni, ennyi idő után már kezd kényelmetlen lenni. Szerencsére Budapesten belül ritkán kell ennyit utazni rajta. Talán, ha a kormány egy 10cm-el magasabban lenne, segítene ezen a problémán.

Összefoglalva: több mint 14000 városi kilométer után nincs logikus indok arra, hogy lecseréljem. Esetleg nagyobbat vennék mellé túrázásra...

Hibalista

- Index visszajelző izzó és a fényszóró izzó kiégett. Az index visszajelző izzót az egyik kötelező szervíz alkalmával cserélték. A fényszóróba az izzót megvettem a boltban és házilag cseréltem.

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Looxor Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.