Esztelen eszeveszett gőzös
Szöveges ítélet
Mivel közel 15 évig sportmotor nyergében rótam az utakat elösször fura volt az üllés pozíció és főleg a tömege és a motor viselkedése.
Miután jobban össze barátkoztam vele egy hihetetlen élményt nyújt a mai napig. A szélvédelem jeles. Pontosabban 150 km/h-nál élmény motorozás közben a táj suhanása mellett cigizni. A nyaralás Horvátország ( Split- 800 km), onnan Olaszország- Magyarország. Olyan 1000 km környékén kezdtem fáradni.Pakolhatóságra kielégítő. A fogyasztása picit érdekes. 100km-en 7,5 l kortyolgat a nem kevés 25 literes üzemanyag tankból. Hatótávolsága közel 380 km. A motor súlyát figyelembe véve nagyon könnyen kezelhető. Alulról tol a nem egyszerű 170 nm nyomaték amit még az elégséges 125 lóerő egészít ki. Nem kell hülyére forgatni mint egy 600-as sportmotort. Általában 2-3000 fordulaton haladok vele. A extraként beépített fűtés,tolatás,rádió,mp3,cd tár, sebességtartó autómatika, stb csak fokozzák az élvezetet.
Viszont a gyárilag rábigyesztett Bridgeston gumiabroncs égetni való fos. Az első 2500 km után cseréltem Metzeler ME880 -ra, amitöl még kezesebb és stabilabb lett a motor. Végsebessége 230 km/ h, bár szerintem ennél a motornál nem ez a mérvadó.
A kardánhajtásnak már külön örülök főleg, hogy a láncsprayt elfelejthetem. Tömegét figyelenbe véve 2 sikeres eldölésem volt. Az elsőnél riadt fejemet lapáttal csapkodva számolgattam a zsebemből kiesni készülő forintokat. Na itt köszönetet mondok a Honda tervezőinek a gyári első illetve hátsó bukócső felszerelés és kitervezés miatt. A motorkerékpár eldölt 45 fokig malyd illedelmesen feltámaszkodott a bukócsőre. SEMMILYEN karcolás sérülés nem esett a motorra. Rettentő jó találmány. A nagyságából eredően sajna a dugóban való araszolás a kocsik között nem sűrün kivitelezhető. ( Ezért jó a rádió :-)) ). Továbbá a Bp-n sikeresen femart, vagy laza talajon inbójgóssá válik. Nem éppen endúró adottságokkal rendelkezik. A másik szív fájdalmam a gumi abroncs cseréje. Lehet választani a Gyári Bridgeston, Dunlop D250, vagy a Metzeler ME880 maraton között. A Bridgestont hagyuk, igy maradt 2 márka. A szervíz költségek nem egekbe szökkelőek. Az 1000 km szervíz 18000 forintra rugott A-Z-ig. A 10000 km-es sem volt több. Viszont a kiegészítők elveteműlt nem emberi árakon kínálják mosojgós arcberendezéssel. Túra plexi 230.000.-, Sisak beszélő ami csak a sisakba kell( a többi a motorba már van) 140.000.- , Csomagtartó rács hátra 90.000.- . Tehát ha valaki jobban fel szeretné szerelni a 1.500.000.-forintba lazán belecsúszik.
Alapjába véve szerintem pont elég a teljesítménye és szerintem a legideálisabb túra gép. Az ára na igen az picit gondolkodóba ejthet valakit.
Hibalista
- kuplung + fékfolyadék csere, gyári Bridgeston gumi szar
Ide hordtam szervizbe
Szimcsák Attila, Komlósi Attila (Honda Dream). Ügyfélcentrikus, segítőkész és nagyon normális árakkal dolgoznak. Értenek a Goldwing szereléséhez nem úgy mint a többieknek. Ha pontozni kellene a 10 pont jár nekik.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Viszont a Többi Honda kereskedő nagykalapácsal, flekszel próbálkozott apróbb beállítási nyűgjeimen segíteni. Fogalmuk sincsen arrol, hogy miként és hova nyúljanak a motoromhoz. Lehet, hogy a többi tipust ismerik, de Goldwingbol 1-es fiam ülj le.
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |