A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Super Cub (49 cm3)

Super Cub (49 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak ilyen állandó és megbízható lenne minden az életben akkor jó lenne.

Szöveges ítélet

2000- ben vettem a kis Cub-ot. Gondoltam amiből csináltak 20 milliót az nem lehet rossz, azóta a kínai licenccel 60 millió körül járnak.És tényleg a szegény vietnámiak meg kambodzsaiak tudják mit kell venni, ez csak megy megy és megy.
Nulla karbantartással, arra is tervezte a Honda ( ezt még ő tervezte saját kezűleg, látszik is ), küldöncmotornak a Soba nevű japán étel kihordására félkézzel ,tálcán a városokban. Fogyasztása 1,2 liter 100 kilométeren !!! ha városban sokat indulsz megállsz akkor durván felmegy 1,5 literre :D . A tankja 3,6 literes a tartalék megmaradásával 200km-t megy egy tankkal. Lassan gyorsul de megy hetvennel is max gázon csak akkor üveghangon, a 90 köbös a jobb motor az tartja a tempót a forgalommal ez az enyém a belvárosba való ahol nem a sebesség a döntő. A láncfeszesség állításán kívül semmit sem kell csinálni vele , arra viszont valakit rá kell ültetni évente kétszer úgy pontos a beállítás. Hatalmas a csomagtartója , mindent el lehet vele vinni, az Innovának amit a Honda ennek az utódjául szánt sokkal rosszabb karosszériája van praktikusság szempontjából.
Egy kis történelem annak akit érdekel : Japán egy óriási bóvligyár volt régen, mint most Kína. Ez a motor volt az első japán áru amit minőségire készítettek és ezt utánozva lépett ki az egész ország a bóvligyártásból.
A motor amúgy lassú , a fékek gyengék az ülés mozog csúszkál meg az egész motor túl kicsi, japán belpiacos az enyém és már gyenge is harminc évnyi hajtás után de ezt 1957-ben tervezték és városi robogónak lépésben araszoló forgalomba. Arra tökéletes . Minden szerelhető rajta de nem kell , én nagyon szeretem, nem is tudom mi lenne nélküle velem.Teljesen jogosan kultikus motor akár holnap el mernék indulni vele egy világ körüli útra minden előkészítés nélkül annyira megbízható csak 2 óránként meg kéne állni vele pihenni mert fárasztó az ülés pozíció ,meg elgázolnának az őrülten száguldozó autósok hetente párszor . Próbáltam menni vele messze (400km-re a hegyekbe )nem arra való.Féltem vele az utakon, mindenki előzött néha 100km-es különbséggel pár centi távolsággal, mert a robogót nem kell sávváltással előzni a Kresz szerint.

Hibalista

- gyertyacsere,hátsólámpa búra -5000ft , első fékbowden 8000 ft lánc 5000 ft, égő előre, üléshuzat csináltatás 5000ft, gumik, olajcsere, ja az indexrelében elromlott az ellenállás ezért gyorsabban pislog az index mint elő van írva-persze javítható lenne csak lusta vagyok rá--színkódos, neten kell kikeresni az értékét ára kb 20 ft, benzincsapban a gumi kilyukadt most tartalékon van mindig, de nem csöpög vagy folyik a benzin csak figyelni kell a benzinszintet a tankban,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 16 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja? valami nagyobb de ezt is megtartom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.