A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S Abs (599 cm3)

Cbf 600 S Abs (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A Megbízható mindenes

Szöveges ítélet

Korábban egy Suzuki SV-t hajtottam de országváltas miatt eladtam, majd mikor megint lehetőségem volt, egy olyan motort kerestem ami megbizható és egy újrakezdőnek sem okoz meglepetéseket. Megnéztem egy pár CBF-et, de az angol kereskedésekben levők elég lepukkantak voltak. Végül egy magánszemélytől vettem meg a motort. Nagyon igaz hogy inkább pszihológusnak kell lenni mint gépésznek, az eladó egy középkorú épitész fickó volt, es nagyon szép állapotban tartotta a motort ami akkor volt 5 éves. Ő tartotta karban a motort, és azt hangsúlyozta hogy milyen jól fogyaszt hosszú távon. Mivel főleg autópályán használta ezért a gumik elég kockásak voltak, de már az első úton hazafelé hamar összeszoktunk a motorral. Nem is volt semmi probléma vele, csak a barátnőm vezette bérelt autóval volt vészhelyzet, ugyanis leesett a GPS a tartóról úgyhogy meg kellett állni a pályán a külső sávban visszarakni... :) A motort 2011 óta napi szinten munkábajárásra használom. Fél évvel a vásárlás utan vettem ra új gumikat, Michelin pilot road 3-at ami nagyon jó vétel volt. Nem nagyon csúsztam meg vele, ha igen azt az ABS megoldotta. Én mindenképpen ajánlom az ABS-es verziót, a vedőháló mindig jó ha van, meg ha nem is használjuk. A motor nagyon megbizhato, négy és fél év alatt nem is volt sok probléma vele, egyszer a féklampa kapcsolója ment ki az első fékkarnál, filléres alkatrész, a csere kb 10 perc.

Azóta két aksit vettem bele, télen lemerültek.Mondjuk a motort kinnt tartom az utcán (letakarva oxford rain takaróval, csak ajánlani tudom). Vettem azóta csepptöltőt, legközelebb novemberben majd csurig töltom hogy végig bírja a telet. Az első égőt kellett kétszer cserélnem, az egyik az én hibám volt ugyanis egyszer felszállásnál majdnem elborult a motor en meg belekapaszkodtam a gázba, valszeg a hirtelen áram kinyírta a égőt. Mivel hosszútávon nem olyan kényelmes, rakattam az ülésbe zselés betéteket de igy sem az igazi. Most az airhawk nevű üléspárnával probálkozom. GIVI dobozokat az ebayről vettem rá, most igen jól pakolható egy hátsó és két oldalsó dobozzal. Városban nagyon jól használható kis gép, elég jól elfér a sorok között. Városon kivül is jól megy bár a két dobozzal meg utassal azért pörgetni kell. Túra plexit is vettem hozzá, bár igy a szelet egyenesen a sisakra dobja, kicsit előrébb kell hajolni. Bukókeretet is kapott, ami már visszahozta az árat ugyanis kétszer feldöntötték a parkolóban a négy év alatt. Mióta megvan a motor egy Safety Hungarys vezetéstechnikán is részt vettem. Kötelezőve tenném. Többek közott azt is ott tudtam meg hogy bukógombát nem jó rá tenni ugyanis a gomba csavarja a blokkba megy bele. Ha az ott kitörik, kuka az egesz motorblokk. Le is cseréltem gyorsan a gombákat. Par éve egy szivargyújtot is kapott, szervizben csináltattam, az a tipus ami csak gyújtásnal megy, nem meriti az aksi ha véletlenul rajta hagysz valamit.

Összességében elégedett vagyok a motorral, minden körülmények között helyt áll és nagyon megbizható. Ha lecserélem valószinűleg valami túracirkálot veszek helyette amivel gond nelkul lehet több száz kilómétert egy fenékkel menni. Persze az meg városban nem lesz könnyen terelgethető. Hiába nincs tökéletes mindenes motor :) Többet kell tartani..

Hibalista

- Kopó, fogyó alkatrészek
- Első féklámpa kapcsoló: filléres alkatrész, 5-10 perces csere
- Aksi: 2x cseréltem (utcán van tartva télen is úgyhogy nem a gép hibája)
- Üresvisszajelző led érzékelője: filléres alkatrész, 10 perces csere
- Fényszóró: A tompított 2x lett cserélve 4 év alatt

Ide hordtam szervizbe

Londonban hordtam szervízbe.

Chasbikes
http://www.chasbikes.co.uk/

Nagyon értik a dolgukat és megbízhatóak.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Motorcycle Surgery
http://motorcycle-surgery.co.uk/

Ők is megcsinálják amit kell, de nem elég körültekintőek időnként. A mocit egyszer magas alapjárattal kaptam vissza, máskor a hátsó fékfolyadék minimum alatt volt szervíz után.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22400
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? SV 650 Következő motorja? FYR 1300
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.