A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbr 125 R 2006 (124)

Cbr 125 R 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A KIS fenevad

Szöveges ítélet

A motort újonnan vettem a Ceglédi T.S. Integral-ból. Bejáratásnál nagyon kíméltem, nem 1000-en, hanem 1600km-en járattam be, érezhető is a különbség a tesztmotorhoz képest. Alulról sokkal jobban húz, nem kell állandóan 7000 és 10000 között pörgetni, hogy elég jól menjen, gyorsuljon, 3000-4000-es fordulattól kezde elég nyomatékos. Szerintem nagyon jó sikerült bejáratnom, ezért le is szeretném írni, hogy szerintem hogyan érdemes, a legjobb teljesítmény és tartósság érdekében járatni a kicsikét. Az első 200km már döntő lehet a motor további életében. A legjobb városban, változó fordulaton, sokat váltva használni, max. 5000-ig pörgetni. Az első 200-as után, 500-600km-ig lehet apránként
emelve a fordulatot, 5500-6000-ig pörgetgetni, kicsit intenzívebben gyorsítani, sokat váltva, szintén városban. 600-1000km-ig lehet kicsit nagyobbat ugrani a fordulatemeléssel, de csak fokozatosan itt is. 1000km környékére, ha elérjük vele a 8000-es fordulatot, az jó. Ilyenkor már lehet vele közútra is kimenni, kicsit hosszabb ideig viszonylag magas fordulaton tartani. Az 1000-es szervíz után, 1300km-ig ne forgassuk tovább 8000-nél. 1300-1500km-ig nagyobb lépcsőkkel el lehet érni a 10000-es fordulatot, de nem kell állandóan eddig kipörgetni. 1500-1600km között már szinte teljesen kihasználható a motor, de tiltásig ekkor sem kell még forgatni. 1600 után, már lehet akár teljes gázt is húzni, és próbálgatni a végsebességét. Akik nem bírják ki, hogy ne húzzanak neki kopp gázt, és ne pörgessék 10000-ig, legalább az első 1000-es alatt, azokank üzenem, hogy csak egyszer kell bejáratni, utánna lehet nyúzni:P. Nekem ilyen bejáratással, jól meghajtva kb. 2,5 litert eszik, és sokkal jobban érezhető a nyomaték benne, mint a tesztmotorba. A váltója nagyon finom, könnyen kapcsolható. Az erős szembeszelet, oldalszelet nem szereti. Fékjeit szintén járatni, koptatni kell, erre a legjobb módszer: jól felgyosulni, kuplungot behúzni, és csúsztatni sokáig az első és hátsó féket, egyszerre is, meg külön-külön is.
Az előző 125-ösöm, CG 125, nagyon kevéske volt, nem nagyon ment, fékjei, lámpája se volt az igazi. 100-ra 27mp alatt kúsztatta fel a mutatót, ahhoz képest a kis CBR versenygép:D
Én nagyon meg vagyok elégedve vele, olcsón fenntartható, lámpánál a bmw-s nagyot néz, mikor én már átértem, ő meg csak épp a kereszteződés közepén jár:D
Azonak ajánlom ezt a kis mocit, akik viszonylag olcsón akarnak motort venni, olcsón fenntartani azt, és sokat motorozni vele.
Városban mindenki megnézi...:P

Hibalista

- Semmi hiba nem volt eddig szerencsére.

Ide hordtam szervizbe

T.S. Integral
Cegléd, Mária út 32.

Nagyon rendesek, gyorsak, és ígényes munkát végeznek, nem piszkolják össze a motort, és vigyáznak is rá.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.