A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680)

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) 

Az ítélet értékelése
5,0(6 db)

A Kiegyensúlyozott Kétkerekű

Szöveges ítélet

Négy évnyi chopperezés után vágytam valami más stílusra.
A választási szempontjaim
- könnyen lehessen vele várost menni
- legyen pakolható
- ne okozzon gondot, ha ki akarok menni vele a városból és egy hétvégén 1200-1500 km-t mennék
- kényelmes legyen

Nézelődtem, de elsősorban a Honda tájékán: nagyon bejött, hogy a 10 éves chopperen négy év alatt egy fesz-szabályzót kellett csak cserélni. Transalp, NT 650? Beleszerettem a 650-be. Szalonba be, mondják ám, hogy ez biza 700 lesz az idei ( 2006) modellévben. A kiállításon, 2006 március elején ráültem. Elfelejtettem a 650-et, azonnal..::-)))
2006 április 26-án vettem át. Extraként a kéz-, és térd szélterelő, valamint a tankpad került felszerelésre. A kéz-szélterelő nagyon jó, a térd semmit nem ér, kidobott 20k Ft.

Most a tapasztalatok: olyan motort kaptam, amilyet szerettem volna. Én ebben találtam/találom meg azt az érzést és praktikumot, amiért felülök egy kétkerekűre, és anyagilag is megengedhetem magamnak.
Az első 1500 km-t nagyon békésen, óvatosan tettem meg vele, így nincs is lilára égve a kipuff., asszem ügyeltem a bejáratásra. Kényelmesen ülök rajta ( 185cm/91kg), megálláskor teli talppal vagyok a földön. Nagyon kezesen viselkedik minden közlekedési helyzetben, meglepően dönthető - persze ettől még nem lesz ellenfele egyik supersport, vagy supermotonak sem a kanyarokban.
A fékjei igen hatásosak, igaz, az én vezetési stílusommal még egyszer sem kellett, hogy az ABS működjön..:-)
A motorja, mint a svájci óra... sosem lesz olyan kiegyensúlyozott és selymes járású, mint a S4-esek, hiszen ez V2, minden ütemet külön érzek, de 3500 rpm-nél kisimul a járása - ekkor már van nyomaték is dögivel - és gyönyörűen ketyereg...
A váltóról nem írok. Könnyen, pontosan működik, a kuplung kis erővel működtethető, ennyi.
Teli van mindeféle pakolható üreggel, dobozzal. Két ember 3-4 napra a hátsó doboz (topcase) feltétele nélkül el tud menni vele bárhová.
A műszerek kezelése egyszerű és ergonomikus, nekem mindössze a vészvillogó "elhúzós" működtetésével van bajom, sokkal célszerűbb lett volna egy nyomógomb, úgy, mint az autókban. Így menet közben elég macerás megköszönni ezen a módon az esetleges udvarias gesztusokat. Apropó, világítás: miután elhoztam a szalonból, egy esti guruláskor jöttem rá, hogy az "égbe" világítok, magam előtt ezért van sötét.:-)))) Otthoni beállítás után - érdekes módon - ugrásszerű javulás történt az éjjeli fényviszonyok terén..::-)
Maga a motor - számomra - a a nyugalmat, a megbízhatóságot, a praktikumot és a precizitást sugározza. Akinek ez a fajta stílus jön be és elég neki a 66 LE ( stabil 130-160-as utazótempó), annak tiszta szívből tudom ajánlani.

2008.12.26

No, túl vagyunk 35.000 km-en, gondoltam, frissítek. Az elmúlt két évben sok minden történt velünk: 26k km, két garnitúra gumi ( Bridgestone BT 021, ehhez a motorhoz ideálisnak tartom), első fékbetét 24k km-nél, hátsó 18k-nál ( erről később Honda márkakereskedői szeminárium volt "Hogyan tilos Deauville-n hátsó fékbetéteket cserélni???" címmel, volt 6.000-ként szerviz, 12.000-ként kardánolaj-csere, sok km az Alpokban, a Kárpátokban, felmentünk Erdélyben a Pádisra ( igaz egy Gilera Runner 180 is a hegytetőn volt:-)))), valamint naponta Budapest. Egy dolog nem volt: HIBA. Bármilyen. Akármilyen. Kicsi. Még kisebb. Semmi. Ezért - is - vettem, és nem csalódtam, igaz, még csak 35.000 van benne. 70k km-nél megint írok..:-)))

Ismerősömmel beszélgettem egy hónapja, mondtam, hogy lejár a lízingje 2009 ápr-ban, kérdi: és mit veszel helyette, Pan Eu-t, vagy FJR-t??? Néztem rá, mint az ütődött: miért adnám el?? 35k km után is azt moöndom, hogy ezt a vasat a Honda nekem tervezte... marad még pár évig...

2011.11.20

Nos, eltelt egy kis idő és annak a vasfoga nem hagyta érintetlenül a vasat: a felsorolt hibák jöttek rajta elő, tudom, elfogult vagyok, de nekem ennyi belefér. Igaz, a szerviz szerint sem a hűtő, sem a vízpumpa nem tipikus, de ez nem számít, ha nálam meg előjött..:-))) Mindazonáltal ezen hibák miatt mindössze 2 napot állt az elmúlt 6 idényben, ezt túléltem.
Elkezdtek rajta kicsit fakulni a műanyagok, de glicerines kezelés hatására ismét régi fényükben ragyognak.

Szerkezetileg, motorikusan továbbra is rendben vagyunk, a hátsó féktárcsa cserés lesz a következő szerviznél, olajat nem eszik, gumit annál inkább - most 14-15k km-ként cserélem. Aki ebben a típusban gondolkodik, üzenem, hogy Metzeler Roadtech Z6 150-es hátsója egy igazi katasztrófa a motoron, valamint a Conti Road Attack is ( ez utóbbit 700 km után kukáztam le róla).

Nem számítottam ennyi km-re vele,de a 100-at most már megvárom, úgyhogy jövőre még tuttira marad. Aztán meg ??? Majd meglátjuk.

2013.02.24.

A hetedik idényünkre készülvén 103.000 km-t mutat az óra, két, említésre méltó "akció" történt - nem említve az esedékessé vált hátsó féktárcsa-cserét -:
- még 2011 decemberében levettem a középállványról és azonnal elfolyt a központi rugóstag olaja. Jókor, mert a télen volt időm kivetetni és a III. ker-i Kárászy Műveknél felújíttatni.
- egy út közepére - "hirtelen elém ugró" - járdaszigetre felhajtást mintegy 5-7 méteres ugratással abszolváltam, amit nem viselt jól sem az első, sem a hátsó felni, olyannyira, hogy az első cserés lett, hátul elég volt a görgőzés. ( Nagyon meglepő, de a gumikon sem külsőleg, sem menet közben nem éreztem változást, még 8k km-t fenn voltak az eset után... lehet, h ezért kerülnek ennyibe a motorgumik ??:-))

2013.12.30

Véget ért egy 8 idényes együttlét, ma elvitték a Honda Dreamből, ahová eladásra betoltam. 119.082 km-t mutatott az óra, a különféle európai hágók, városok matricáival teliragasztott plexi és a jobb oldali dobozfedél megmaradt emléknek, ezek az alkatrészek nem voltak eladóak. 2013-ban (sem) nem produkált semmi különöset. Nem hibásodott meg ( a "szokásos" 35-40k km-enként bekövetkező telószimmering-cseréket már nem nevezem annak, most 110k km-nél cseréltük), ellenben megint mentünk együtt pár ezer km-t, békében, harmóniában, "megszokásból".

Talán sosem lesz ilyen jó motorom megint, de azért adtam egy esélyt a DCT váltós Crosstourernek... :-))))))

Változatlanul állítom, hogy az egyik legjobb, legkiegyensúlyozottabb motor, amit átlagos felhasználó, normál körülmények közötti motorozásra megvehet.

Hibalista

- Központi visszahívási akció, valami hátsó fék vezeték tömítés/alátét ellenőrzése miatt - - 55.500,- A duda megnémult - 66.600,- Vízpumpa tömszelence - pumpacsere - 77.300,- A hűtő szivárog - 82.000,- Központi rugóstag kakukk

Ide hordtam szervizbe

Honda MAxxpower

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Honda Dream

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 119082
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Steed 400 Következő motorja? Crosstourer DCT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.