A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S Abs 2004 (599)

Cbf 600 S Abs 2004 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A hűséges jóbarát

Szöveges ítélet

Nem egy erőművész, de ezt a típust nem is azért fejlesztette ki a gyár. Ugyan CBR blokkja van, de sokkalta nyugisabb. Kezdőknek is nyugodt szívvel merem ajánlani, bár viszonylag nagy súlyára ( kb 220 kg) vigyázniuk kell. Sokszor rámtör a megalománia és nagyobbat szeretnék, de aztán rá kell jönnöm, hogy egyedül még van benne tartalék, két személlyel viszon tény és való, hogy lehetne egy kicsit több erő benne. Utassal problémát okozhat kb 180-190 kg-os hasznos terhelése túrák esetén. (Számomra még ugyan ezzel még nem volt gond.) Egyenesen nagyon stabil, kanyarodáskor sincs különösebb gond, bár az igaz, hogy többet kell vele dolgozni, mint pl. a CB 600 Hornettel. A plexije nagyon jó szélvédelmet biztosít, üléspozíciója hosszabb túráknál sem válik kényelmetlenné, a kezek sem fáradnak el. Rendszeresen használom városban is, hegyekben is, és az autó- és versenypályán is megfordultam vele, mindenhol megállta a helyét. Az ABS is nagyon finoman avatkozik be szükség esetén, bár a gyári (nekem Michlein Pilot Road) gumikkal nem vagyok megelégedve.

Hibalista

- Semmi komolyabb problémám nem volt vele. 40000 km alatt a hátsó fékmunka henger egyik tömítése megadta magát, csere után ismét minden OK. Az akumlátor 1,5 évig húzta, utána cserélnem kellett. A láncot 30 000 km-ig nyúztam. Sajnos mindkét oldala megnézte már közelebbről a földet, de hála a bukócsőnek, csak egy-két alkatrészt kellett cserélnem rajta: Fékkar (kb 7000 HUF), kuplungkar (kb 5000 HUF), tükör (kb 7000 HUF). A fékbetétek közül az elsőket kb 12 000 km-enként kell cseréltetnem, a hátsókat kb 15 000 km-enként.

Ide hordtam szervizbe

Moto Extreme, Vác
Van olyan szerelőjük akivel teljes mértékben meg vagyok elégedve, viszont olyan is akivel nem.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Honda Karasna, Budapest, XIII. Váci út - Lehel tér
Szerelőikben "vakon" megbízom.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? ZZR250 Következő motorja? VFR 800 A
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.