A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

xbr500 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A dübörgő

Szöveges ítélet

Hirtelen felindulásból vettem, itthoni kereskedésből,elég lelakott állapotban, és aránylag drágán, de a szerelem mint tudjuk vakká tesz, és a clubmann nem volt eladó, és nekem rögtön motor kellett,és ez az egyetlen volt az országban eladó.
Szinte új gumik voltak rajta,amikkel képtelenség volt vele egyenesen menni, a német klub tanácsára miután már megcsináltam egy teljes futóműgenerált vettem rá bridgestone bt45 gumikat és ez maga lett a mennyország!
Martinnal csináltattam rá egy 2-1 nyitott rendszert,jobban hül, lejjebb ment az olajhőmérséklet, és eszméletlen lett a hangja.
Mivel kb 10 év kihagyás után kezdtem megint motorozni, először benne maradt a 27 lovas veztengely, csak amikor gallyra ment, tettem bele a 44-eset. Most 199970-nél járunk, kezd füstölni és kormol rendesen, ezért a télen aktuális egy generál, de ezen nem csodálkozom.
Az alkatrész olcsó, mivel az xl és domi cuccok jók bele szinte mindenből van bontott is.Éppen ezért kap most 650-es hengert és főtengelyt, meg egy olajhűtőt, és nagyobb olajtartályt, mert a gyári 2l olajat én nagyon kevésnek tartom. 20W-50-et kap mert a vékonyabb olajakat megzabálja, ezzel elmegy 4000-ret de csak ásványival, és háklis a cserére mert utána 500km alatt megiszik majdnem 1 literrel.
Az első fék sovány volt és tavaly kapott egy cx500e első villát dupla tárcsával.
A motor annyira bevált hogy a fiamnak is ezt vettünk.
Még mindíg imádom a klasszikus formáját, és a hangját.
Igaz 4-500 km után finoman megfogni semmit nem tudok, mert azért 500ccm és 1 henger az ráz rendesen. A télen veszek egy K100-ast de ez az öreglány megmarad, mert az éves biztosítása 2500ft és a súlyadó is nevetséges.

Hibalista

- Kopóalkatrészeken kívül csak a vezérműtengely törött el, de ez állítólag típusbetegség. A németországi felújítás során szakszerűtlenül, ill sehogy nem javították a hengerfej középső siklócsapágyát, és megszakították az összes deckli leszorító csavar menetét.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam.Illetve egyszer volt a "haver szerelőnél" a kezdetek kezdetén, nem kért sokat, csak azt nem csinálta meg amit kértem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1985
Kényelem (6) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? 250 Következő motorja? K100
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.