A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NSR 125R 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A 125 hercege

Szöveges ítélet

Suzuki GS500 mellé vettem. Jó lesz vele gyakorolni a kanyarodást a Kakucs ringen, és ha elcsúszok, nem kár érte - gondoltam eleinte.
Fél év vadászat után találtam egy megkímélt darabot, az utolsó évjáratból (2003). Csúsztak vele, pár dolgot cserélnem kellett. Bontott alkatrész bőven van hozzá olcsón.

Teljesítmény: a motor kétütemű, a fojtatlan változat 28 lóerős. Ez nem kevés, ha belegondolunk, hogy most 15 lóerősek a 125 köbcentis motorok - maximum. A kétütemű rugalmassága és robbanékonysága jól érződik rajta. Végsebessége normál testhelyzetben 130 km/h, tankon türelmesen hasalva 150 km/h. Utazósebességnek könnyedén tartja a 120-at. A fordulatszámot 8000 és 11000 között tartva előzgetni is lehet. Hatos fokozatban, ha kicsit lelassulunk, visszakapcsolás nélkül sosem nyerjük vissza eredeti sebességünket.

Kényelem: az ülés kemény, hosszú távon kényelmetlen. 80-100 km a maximálisan megtehető táv egyhuzamban. 100 km/h felett a rezgések jelentősen megnőnek, tenyér és fenék lezsibbad. A testhelyzet sportos, a csuklók 100 km/h felett tehermentesülnek. Az alacsony ülésmagasság miatt már 160 cm testmagasságtól leér mindkét talp. 186 cm magassággal sem érzem magam összehajtogatottnak rajta.

Kezelhetőség: a legjobb, amivel valaha találkoztam. Könnyű (138kg), imád kanyarodni, de az egyenesfutása is jó. Kuplungot könnyű behúzni. A fékek nagyon jók. A Showa villa is teszi a dolgát, nem sportmotorosan kemény, de megteszi.

Fenntartás költsége: ha olyan darabot fogtunk ki, ami nincs agyonütve (sajnos, kevés az ilyen), akkor alacsony. Fogyasztása sportos üzemmód mellett 5,5 liter benzin + 1 liter 3000 forintos szintetikus 2T motorolaj 1000 km-ként.
A szerviz periódus 4000km, ilyenkor gyertyacsere és levegőszűrő szivacs tisztítás/olajozás mindenképp kell.

Pakolhatóság: nulla. Hátsó ülésre pókozott cucc vagy tanktáska a megoldás.

Kinek ajánlanám?
Kezdőknek mindenképp. Biztonságérzetet ad a könnyű kezelhetőség. Végtelenül jóindulatú motor, a hibázást nem bosszulja meg. A viszonylag jó gyorsulás és végsebesség miatt nem kell hamar másikat venni, mert "kinőttük".
Haladóknak is ajánlom, ha szeretnének csiszolni a kanyarodás technikájukon.
A macskalámpás változatot (JC22) 1994-2001 között gyártották, és 2003-ig ment alkatrészekből az összeszerelés. Nem sokban különbözik az elődjétől (JC20), de külsőleg sokkal szebb, mint a korábbi, idom nélküli motorok.

UI:
Egy igazi férfinak 5 motor kell. Egy, amivel túrázik. Egy, amivel sportosan kanyarog a pályán, ha felpezsdül a vére. Egy, amivel késő ősztől járhatja a dombvidéket. Egy, amivel laza farmerban, egyenes tartással, kényelmesen krúzolhat a naplementében. És egy, amit egyszerűen csak jó nézni, mert annyira szép, legyen akár 50 éves is.
Sajnos, a feleségem ezzel nem ért egyet, így a Hondát el kellett adnom...

Hibalista

- Lánc csere, D.I.D. + lánckerekek, 30 ezer HUF - gyertya 2 ezer HUF

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? GS500 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1023 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.