A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Harley-Davidson

Breakout 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nekem már nem kell semmi!!!

Szöveges ítélet

Mindenkinek vannak álmai. Ezek vagy beteljesülnek, vagy beteljesítjük magunknak vagy bár megtehetnénk de meghagyjuk álomnak vagy soha a kanyarban sem vagyunk hozzájuk. Gyerekként a 4 hengeres krómtól csillogó nagy japán blokkok mindent vittek. Majd jött a rockzene, az ezzel járó életérzés és belerobbant a MOTOR is. Irgalmatlan vasak, fejletépő hang, semmihez nem hasonlítható megjelenés. A nyálcsorgatásfaliposzterbambulásácsingózás lehetőségein kívül körülbelül az álmodozás maradt, arról hogy milyen lehet egy ilyen gépsárkányon feszíteni, egy egy gázfröccsel az utca népét pucérra vetkőztetni és a kirakatba ugrasztani, a végén lobogó hajjal elgurulni a naplementébe. Motoros jogsi lett, motorok is lettek, taknyolás is megvolt de a Harleyzás lehetősége továbbra is a vágyálom páncélszekrényének mélyén csücsült. A motorozás ilyen-olyan okokból elmaradt, az evolúcióval ellentétes irányban a kétkerékből négykerék lett és az egész megrekedt a beszélgetések és sóhajtozások szintjén. Mi sem természetesebb hogy ezt még mélyebbre lökte a vérvonal továbbfolytatásának története (feleség, gyerekek) ahol a motorozás puszta említése is már a hazaárulás/felségsértés/családirtás köztörvényes bűncselekmény hármas kategóriájába esett és a büntetési tétel sem volt sokkal alacsonyabb azokénál. Az idő telt a bűnözésre való hajlam pedig ott lappangott a génállomány mélyén és egy furfangos üzleti ajánlat ("Ha intézem a házat és az autót vehetek motort?") rám eső részének teljesítése elhozta a várva-várt pillanatot, senki nem akadályozhatta meg, hogy ezt az álmomat beteljesítsem. Intenzív kutakodás, nem egy nem kettő próbaút végén a kérdőjelek inkább szaporodtak mint egyenesedtek volna. TÉNYLEG JÓ NAGY vas, aranyáron mért alkatrész, tényleg szemmel jól látható méretű bekerülés, nem az igazi az üléspozíció, ültem már kényelmesebb motoron, leszedne a menetszél, és a többi és a többi. Ekkor csak simán a szalonban sikerült ráülni egy új Breakout-ra. Mint a Macskajajban a cigányszerelem!!! Azonnal szárazon ott ültében szerelem! Minden a helyén kéz/kar/láb/segg/gerinc. Fenyegető szélességű (240-es gyári) hátsó abroncs, lapos széles kormány és csicsamentes lendületes vonalvezetés. KELL!!! Persze amikor elmondták, hogy milyen kis aprópénzért lehet ezt a szerelmet beteljesíteni akkor már kicsit hűltem. Némi internet bogarászás, egy kis külföldi informálódás a kiegészítők kiválasztása majd egy kis alkudozás végülis üzletbe torkollott. Gép megrendel-előleg fizet-gép érkezik-kifizet-átvesz és a jóbarát hazavitte mert a kihagyás és a kellő tisztelet óvatossá tesz. Másnap az első kanyarok kicsit kockásak (ekkora hátsó baroncs nem viccel) de meglepő gyorsasággal előjönnek a reflexek és a 310 kg fölötti fenyegető jószágból gyakorlatilag kezesbárány lesz. A fellelhető tesztjeit olvasva, azok általános sugallatával szemben szerintem ez a Harley nagyon jól motorozható, a maga módján kényelmes, fékjei is vannak(!). A V&H 2-1 rendszer hangja hozza a fentebb írt paramétereket. Egyenesfutása nem kérdés, a lábtartókkal ha úgy hozza még aszfaltot is lehet kaparni. 130+ Nm-el a rugalmassága sokak számára értelmezhetetlen mértékű. 2000 körül kezd el éledezni és 5500-ig még értelemmel elforgatható. A váltó kemény de pontos, és az a csattanás amivel az egyest veszi más gépeket a szezvizbe küldené itt pedig szerves része a motorozás hangulatának. Nemcsak egy gépet vettél, de része leszel egy nagy közösségnek is ami az egész világon mindenhol barátként tekint rád, mert Te is HD-s vagy, és képes a 25 emelet és a földszint között egy chicagoi hotel liftjében címet cserélni egy vadidegennel csak azért mert ugyanaz a szenvedélyetek. Az álom beteljesült végtelen örömet képes okozni és ez így nagyon jól van. Egy Harleyt nem elvisz egy körre az ember, egy Harleyval együtt mész motorozni, Te és a Géped. Ja a család odaáig van tőle és a kilencéves kislányom alig várja, hogy mikor lesz újra olyan idő, hogy elmenjünk egy körre. Nem kell másik!

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Nyíregyháza Harley dealer. Precíz.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Harley-Davidson

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.