A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » 999 2005 (998)

999 2005 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

Imádnivaló rohadt vörös dög....

Szöveges ítélet

Alapjáraton olyan, akár egy fűnyírógép, ahogyan egy szárazkupplungos L2-estől elvárható. Kis sebességgel menni vele kifejezett büntetés, 30 alatt egyesben is csúsztatni kell a kupplungot. Városi és normál közúti közlekedésre gyakorlatilag alkalmatlan. Letörik a csuklód egy dugóba kerülve. Futómű jóval feszesebb az átlag japánnál, úthibákon kiesik a tömés a fogadból. A kupplung alkarra jó erősítő, különösen az említett városba kerülés esetén. Az ülés olyan kényelmes kb., mint egy élére állított sörpad. Remeg, zizeg az egész vas a lábtartón is érzed.
A futómű elképesztően pontos. Haladós tempó mellett olyat döntesz, amilyen nem szégyelsz, s ha közben elcseszted a beérkezési tempót, sebaj, mert ezen gázreakció szinte nincs. Még a kanyarban is tekergetheted a tüzet, nem áll fel a kanyarból és nem tol ki belőle. Végtelenül jóindulatúan marad íven, nagyon szeret lapján közlekedni. Irányíthatósága ötös skálán hatos. Az utólag felrakott antihopping eddig utcán még sosem szólalt meg ( vagy csak nem vettem észre ). A váltó felfelé pontos és gyors, de visszafelé nagyon kéri a gázfröccsöt, különben rondán kattan és nehézkes.A blokk érdekes összetétel, szerintem vonalzóval rajzolták a nyomatékgörbéjét meg a teljesítményét. Nagyon kellemes. Alul tol mint egy Caterpillar, de felül nekem kicsit karcsúnak tűnik, de ez is ízlés kérdése, utcára talán ez is sok. A szárazkupplung használatát tanulni kell, ha nem akarsz kétezer km után lamellaszettet venni, 60 ezerért. Itt a szúsztatgatás drága játék, cserébe viszont ezt ütheted, verheted, ha odalett akkor kb 5 perc alatt egyedül kicseréled, otthon. A brembo fékek olyanok, mint egy satu, nem figyelve könnyen orra lehet állni, de érzéssel használva kifejezetten jól adagolhatóak. A tükrei csapnivalóak, látszik, hogy egy kizárólag a homologizáció miatt utcára felszerelt motor. Ezzel a motorral a jogosítványodat sem tudnád magaddal vinni, ha egy tárolórekeszben akarnád eltenni. Ezen olyan nincs. Kipróbáltam vágott slick gumikkal is, ami az autópályán semmi perc alatt talpasra kopik, és érdekes módon az eleje kezd el sétálni tőle 200-220 felett. A gyári dobbal olyan gyatra a hangja, hogy lopni lehet menni vele. Vettem rá egy 52-es termignonit, na ezzel pusztulat hangzavarra képes, velőtrázóan zeng. Gyárilag nincs rajta hátsó sárvédő, így a hátsó rugóstag nedves időben okádék módon néz ki, semmi sem védi a felcsapódó szennytől, minden alkatrészén folyik a sárlé, nem szép látvány, meg szerintem nem is tesz jót neki, amikor a dugattyúrúd magával viszi a kavicsdarabkákat és sikálja a lehúzótömítésen.
Utast vinni csak végső esetben szabad. Nem erre való. A hátulja magasan van, így az utas minden fészkalódása egy agyrém, másrészt rettenet kényelmetlen ( elmondás szerint ).
Igazi mutogatós motor, mindenki megbámulja, akárhol letámasztod. ( a xerox festés még ezt is tudja fokozni ) Még valami : Érzékeny az injektor és levegőbeállításokra, ha nem pontos, akkor alapjáraton sokat tüsszög és könnyen leáll. A felhasznált holmik határozottan jók benne, de az összeszerelés amolyan olaszos. Ne várj tőle bombabiztos megbízhatóságot, ez nem egy doxa karóra. Ezért viszont sokszorosan kárpótol az élmény, amit kapsz. Félelmetesen izgalmas, ahogyan életre kel, nehéz leszállni róla, jellemzően csak a kényelmetlensége és a tank űrmérete szab határt az élvezetnek. Sokat hallottam másoktól, hogy túl drága. Egy bő millióval kerül többe, mint egy japán ezres, de bárkinek a kezébe nyomtam a kulcsot, vigyorgó képpel hozta vissza. Vagyis minden relatív...
Ez egy érzelmekre alapuló motor. Utálod a hibáit és megveszel a hörgő dübörgésért, meg a motor utánozhatatlan mentalitásáért. Igazi szenvedélybetegség... :)

Hibalista

- motorvezérlő elektronika ; kupplungsimmering ; hajtókarcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Motogroup Holding Pannóniaring

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.