Egy igazi bóvli a sufnistól
Szöveges ítélet
A motor katasztrofális! Javítgatásokkal végül 450-500 ezer ment rá, az új ára ebből 300.000 volt.
A motoromon cserélni kellett: főtengelyt, dugattyút, gyújtást, trafót, gyertyapipát, zabálta a gyertyákat (mivel nem is belevalóak voltak a szakszerviz és a szakszerelő alatt), görgőcsere 4 ezrenként.
Szerelni kellett: km-órát, beázás az első lámpánál, rendszeres zajok a hajtóműből és a motorból amire minden szerelő mást mondott, de soha nem lett megoldva. Jellegzetes csörömpölés bizonyos sebességtartományokban a dugattyú felől (még a dugattyú cseréje után is!). Máskor a variátor is megszólalt, de az pedig elindulásokkor. Zörgött, nyekklett a rosszabb utakon, előfordult, hogy egyszer nyekkent alattam, míg más márkás robogósok elhúztak mellettem a rossz utakon is.
Többször éreztem azt, hogy fel kéne jelenteni a bagázst. Valószínű kötelességem lett volna, de mindig eltántorított, hogy nem hiszek az igazságszolgáltatásban, a fogyasztóvédelemben, és egyéb szervekben. Nincs idegrendszerem vitázni, az egyértelműt bizonygatni. Ráadásul gondolkodóba ejtett, hogy kik és miért engedték forgalmazni egyáltalán ezeket a motorokat.
Sajnálom azokat akiknek ilyenjük és hasonló „márkájú” robogójuk van. Részvétem!
A kereskedő és a szerviz gyalázatos! A motor használtan eladhatatlan, kereskedők nem veszik be, természetesen aki árulja sem. Így vagy elkárolja az egészet aki ilyet vesz, vagy pénznyelőnek tartja, esetleg egy szerencsétlen embernek eladja töredék áron. Általában úgyis az bukik nagyobbat, aki újonnan megveszi.
Hibalista
- Hadd ne írjam le ide is!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.3/10) |
