A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Cagiva

Super City 50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Törődéshiányos Darázs

Szöveges ítélet

Babettás és simsonos tanulóéveim után kitaláltam hogy veszek valamit ami jobban hasonlít egy igazi motorra. Édsapám tudta ezt, és azt mondta hogy az egyik kollégájának a fiának van valami nagytestűje. Már csóváltama fejem hogy robogóval hagyjon békén amikor megemlítette hogy 6 sebességes. Innentől fogva beindult a fantáziám és alig vártam hogy megnézzem.
Egy szép augusztusi napon beült a család az autóba és elmentünk motortűznézőbe. Sárga-fekete színével messzire kiabált, közelebb érve megláttam a Cagiva feliratot a jobb oldali deknin. Hallottam már a márkáról de nem ismertem közelebbről. "Hat sebesség, vízhűtés, elöl-hátul tárcsafék" - sorolta a tulaj. "A kuplung nem mindig működik hidegen, de melegen működik rendesen" - kezdte a hibalistát. Emellett az első fékkar törött, aksi takaró és farokidom nincs, szélvédő és fordulatszám mérő repedt, alapjárat nincs. Cserébe 90%-os Heidenau enduro gumik, 85-90 km/h-s végsebesség és (relatíve) alacsony fogyasztás. A próbakör alatt nem volt kuplng, de nélküle is szépen vette a sebességeket, az első fék meg akkorát harapott hogy inkább hanyagoltam a használatát - később viszont muszájból hozzá kellett szoknom a felni méretű tárcsa hirtelenségéhez. "Nem is olyan erős mint amilyen hirtelen", tartja a mondás és jelen esetben igaznak bizonyult. A hibákra hivatkozva 120 helyett 90 mátyáskirályban egyeztünk meg, majd a hazautat (kb 50 km) lábon tette meg, ami alatt csak nem akart a kuplung életre kelni. Mival valőszínűtlennek tartottam hogy az augusztusi hőség közepén 50 km alatt nem melegedett be a motor, inkább felhívtam a volt tulajt hogy mondjon már rá valami gyógyírt. Ő azt mondta hogy rakjam be sebességbe, és a kuplungot behúzva rángassam addig előre-hátra amíg ki nem adja. A módszer bevált, és sokáig így használtam. Ezután jött a fekete leves. A hátsó kerékcsapágy és a hátsó főfékhenger szinte egyszerre adta meg magát, majd ezek cseréje után megadta magát az első is és az első teleszkópok is elfosták magukat. Közben rájöttem hogy azért nincs alapjárat, mert a membrán nem zár rendesen. Hozzá való nincs, az univerzális, faragható meg 12 ezer, annyit meg nem adok egy olyanért amit vagy elcseszek vagy nem. A féklámpa sosem működött mert hiányzott a vezetékelése, a külön olajozást én kötöttem ki mert nem bíztam benne (könnyebb a tankba külön bekeverni az olajat mint hengerszettet cserélni egy dugulás miatt). A benzincsap is megadta magát, ömlött rajta a benzin, úgyhogy megcsináltam úgy hogy állandóan nyitva legyen, a csövet kettévágtam és beraktam egy köztes csapot. Közben rájöttem hogy mi okozza a kuplng hibáját - a 80w90es hajtóműolaj nem volt oda megfelelő.
Összességében nem érte meg az árát, de szerettem, mert erős volt ahhoz képest hogy csak 50-es.

Hibalista

- Hátsó kerékcsapágy
- Első kerékcsapágy
- Első teleszkóp szimering
- Membrán
- Benzincsap
- Gázkar
- Első és hátsó főfékhenger
- Műszerfal tartó bizbasz
- Féklámpa

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem, kivéve a szimeringeket és a csapágyakat mert nincs csapágylehúzóm, azokat egy nyugdíjas autószerelőre bíztam

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S51B Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Cagiva

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.