A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Buell » Ulysees Xb12x 2005 (1203)

Ulysees Xb12x 2005 (1203) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jatekos ritkasag

Szöveges ítélet

13 eve volt egy F650GS-em. Szerettem, de kinottem, utana volt mindenfele a gyorsasagitol a V2-V4-Sor4 blokkos gepekig. Aztan szembejott egy Harley Sportster es elkezdodott valami mas. Beleszerettem ebbe a fajta neha fajdalmas de teljesen mas elmenyt ado motorozasba. Persze utana elegem lett hogy gyenge meg kenyelmetlen meg a 185centimnek kicsi, de meg akartam tartani a harley karaktert. Na igy lett az Ulysses.
Az orszag tulso felere mentem erte a harleyval, csereltunk. Elso gondolatok: kurva jol nez ki, kurva magas, megy rendesen, KELL. Papiroztunk majd a 4-es uton fel Budapestre. Az elso kilometerek utan ereztem hogy 'hazaertem', ez az en kategoriam. Magas, de kenyelmes, atlatok a forgalom folott(!), 150-es utazo meg sem kottyan, nagyobbat fordulok vele mint a gixerrel, imadom. Egy olyan gondtalan 230 km volt 1 tankkal, 1 seggel hogy eszre sem vettem. Ehhez kepest az R1200GS egy retek. A tobbi motoron meg nezelodni kell elozeskor mintha autoval lennek...
Par szo a motorrol
Amerikai, ami ennyi ido utan a kovetkezoket jelenti szubjektiven: nagyon gondosan megtervezett, nagyon konnyen szerelheto, jol dokumentalt es rengeteg forum/tudasbazissal rendelkezo marka/modell. Persze van rajta metrikus meg colos csavar is, minden rohadtul menetrogzitozve van, de igy jo. A budaorsi harleynal van hozza minden, de a komolyabb alkatreszeket erdemes ebay-rol rendelni, altalaban 1/3-ad aron van postaval.
A felfuggesztes Shova markaju, allithato. A gumik merete sportos, 120-180, emiatt nehezkesebb ra terepes gumit szerezni. Az ules az utasnak is kenyelmes hosszu tavon, a gyari tukrokben vegre latok hatra, nem kell hosszabbito adapter, gyarilag van benne a muszerfalon es az ules alatt 12V csatlakozo, stb.
A benzin a vazban van, az olaj a hatso villaban, a valtoolaj a blokkban. A vastag vaz miatt a hatso henger hutese nehezebb, emiatt vettem ra egy Rider comfort kitet ami bevezeti a levegot hatra, air flow cover kitet ami labam mogott vezeti ki a meleget. Ezek nelkul varosban eleg gyilkos, az osszes ho az ules alol jon felfele illetve a jobb belso combomat egeti.
A kartergaz a szurt levegobe van bevezetve, tiszta dzsuva volt a legszurohaz, ami normalis, de szerintem nem tesz jot a motornak, igy kivezettem (20 how-to video, 100 forum kb.).
Milyen menni vele?
Jo. Nagyon rovid a tengelytav, nagyon tapad, nagyot fordul, mindenki megnezi, az elso fek nagyon kulonleges, de nem fejreallos annyira mint gondoltam. Az uthibakat nem erezni, barmikor felallok a nyeregbe es a lejgobb hogy atlatok az autok folott. Dugoba nem jo, csak leghuteses, sokszor beindul a ventillator ami eleg hangos. Ami vicces, hogy mindig leallitaskor automatikusan beindul es mar reg lezartad meg mindig megy. 2-3 percig huti, ezzel is jot tesz a motornak.
Tura endurokent nem ez az etalon. Szarazon 200 kilo alatt van, komoly menetteljesitmenye van, szij hajtasu, igenytelen, amig van benne olaj nem hagy cserben. Rengeteg nyomatek, tartalek, gyari kipufogoval is jo hang, foleg a sportlegszurovel.
Nem is ertem a negativ velemenyeket, nekem sosem volt vele bajom. A bmw-vel tobbet szenvedtem, ebbol 1 csepp olaj nem folyt meg, sosem volt elektronikai baja, mondjuk magyarorszagi es keveset futott. Sokan nem ismerik, de felni felesleges tole. Egyszer olvastam valahol egy osszehasonlito tesztben hogy ha minden teren megverte a GS BMW-ket, de az ara tul magas volt ujonnan. Ez mindent elmond a motorrol...

Hibalista

- Nyitott allasu gazbowden: 25.000 beszerelve
- Teleszkop szimering: 3.000, olajcsere+szereles: 19.000
- Rider comfirt kit (extra): 115k
- Air flow cover kit (extra): 25k
- Gyyertyak: 3k
- Oaljszuro: 2k
- Levegoszuro: 25k (k&n), 36k (gyari)

Ide hordtam szervizbe

Monster Customs
Foleg Harleyval foglalkoznak, de ugyanugy ertenek Buellhez is. Gyari olajok, szurok, tomitesek vannak keszleten, ami nincs, beszerzik. Raadasul jofejek is.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kawaszati
A tulajnak es az egyik szerelonek is volt Buellje, ertenek hozza. Gumicsere, teleszkop szerviz, amit mas nem vallalt, megcsinaljak gyorsan.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Sportster 883 Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Buell

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.