A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » C1 200 2000 (175)

C1 200 2000 (175) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szuperpraktikus városi járgány öltönyösöknek is

Szöveges ítélet

Halihó!

Sűrű kételyek közepette vettem meg egy jól felszerelt kiskocsi árán. Erősen aggódtam, hogy beváltja-e a hozzá fűzött vérmes reményeket — nos, beváltotta!
Kényelemben, praktikumban nincs hozzá fogható! Az ergonómiája szinte tökéletes, egyedül azt sajnálom, hogy nem kapta meg a nagy BMW-k kezelőszerveit, csak a hagyományos motorinterfész jutott neki.
A szélvédelme nyilván parádés, fagypont fölött az ember arcára sem kívánkozik melegítő eszköz — amiben azért komoly szerepe van az utólag felszerelt plexiszettnek is. A pótplexik nélkül sem rossz a helyzet, de úgy 10 fok alatt már jól jöhet egy sál. (Fontos, hogy sisak ennél a gépnél ugye nincs a vezető fején!) Esőben is legfeljebb a vállak és a felkarok lesznek vizesek, de nem igazán komolyan. Egy 200 kilométeres esőmenet után sem ázott be a kabátom ujja.
Egy Tucano Urbano téli kötényt használva gyakorlatilag négy évszakos a szerkezet — csak a síkos úttest riaszt el a használatától, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy 3 fok és száraz út esetén öltöny+bőrkabát+sísapka szerelésben fázás nélkül elrobogok vele a városban.
A két rakodóháló a lábnál, a zárható kesztyűtartó és az extraként megvásárolható 70 literes doboz mindent elnyel, a notebook+nyomtató+diplomatatáska felszerelés hordozása nem jelent gondot.
A kerekek lehetnének nagyobbak is (13/12”), az első telelever viszont robogókhoz képest nagyon jó stabilitást biztosít. A magas súlypontot és a vele járó instabilitást egy-két óra alatt meg lehet szokni, 100 km után már el is felejtődik a kezdeti imbolygás. A szélérzékenységre vigyázni kell, de ha az ember már kellőképpen összenőtt a motorral, nem lehet vele gond.
A 175 ccm-s Rotax motor kb. 20 lóerőt teljesít, ami városban és kisebb utakra elegendő. 100 km alatti távokra mindig a C1-gyel megyek. A kényelmes utazósebesség kb. 90-ig tart, onnan már erőlködik a gépezet, de felhajszolható 120-ig — csak minek… Városban 3,5 (télen 3,8), országúton akár 2 liter (!!!) benzin elég neki százon.
A gyári hifi az aktív hangerő-szabályozás miatt használhatatlan.

Egyedül azt sajnálom, hogy már nem gyártják.

Üdv: MaCS

Hibalista

- Egy csatlakozóban a rugózás okozta deformációtól kétszer is eltört egy kábel, amitől le is állt a motor. Háztáji megerősítés után kifogástalan.
- A középállvány működtető mechanizmusában kis figyelmetlenség mellet hajlamos eltörni egy műanyagpogácsa - kisiparilag ez is orvosolható, a használhatóságot a hiba egyébként nem rontja számottevően.

Ide hordtam szervizbe

Dobos Mester

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Wallis Duna

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (178 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.