A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » F 800 S 2006 (800)

F 800 S 2006 (800) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Piroska a luxuskurva.

Szöveges ítélet

Fék,futómü,fogyasztás szenzációs,a többi része pocsék.
A futómű szenzációs a magyar utakra,mert eltünteti az úthibák nagy részét (14cm-es rugóut),és főleg mert kanyarban sem bokrosodik meg egy kis huplitól hanem zsinóron végigmegy mintha tükörsima lenne az ut.(sv650 után ezt nagyra értékeltem)
Blokk jól húz alulról,de V2 előtt és után túl steril,hiányzik belőle a tűz.(...vagy csak túl halk a kipufogó)
Fék nagyon jó,egyujjas, jól adagolható.
A csutkakormányhoz képest sokat ki lehet rajta bírni (napi 4-500km) de az ST a magasabb kormány miatt kényelmesebb.Az "R" verzió meg vsz még kényelmesebb.Erre akartam átépíteni de túl drága hozzá minden bontottan.
A gyári tanktáska nagyon jól használható.
Jó volt hogy nem kellett a láncot fújkálni,mivel fogasszíjas. (40-50ezret kibír)
Fogyasztása tényleg kicsi.Több soknapos túrán azonos tempó mellett ebbe kellett a legkevesebbet tankolni.Nyugiban 3,5-3,8 körül,tempós turán 4-4,5 körül evett.
11eKm-nél elkezdett melegedni a hátsó kerékcsapágy. Típushiba. Kinti fórumokból kiindulva megpróbáltam a forgalmazó/márkaszerviz közreműködését kérni hogy cseréljék méltányosságból.Általában cserélik ingyen,vagy nagyon nyomott áron,itthon csak vaskos árajánlatot kaptam.Megcsináltam magamnak,és átalakítottam úgy hogy utólag is lehessen zsírozni kívülről.
A csapágy csak flex és kis köszörű segítségével jött le,mert rá volt rozsdásodva (4 évesen!)a tengelyre.A blokk és a féknyereg csavarjai is kezdtek rozsdásodni.Kormánycsutka csöve belül szintén vastagon pudvás volt.
Pár autót/motort szereltem már,de ilyen logikátlan idióta megoldásokkal ritkán találkoztam eddig.Indexet nem bírtam megszokni. Markolatfűtés teljesítménye túl nagy,sokszor ki-be kellett kapcsolgatni félpercenként hogy ne süssön csak melegítsen, a nagyobb fokozatot egyszer használtam(3 C fokban).
A fényszóró magasságát egy mozdulattal át lehet billenteni,ez néha jól jön,de amikor szétakadt a szerkezet én is kiakadtam mire visszaakasztottam.
Hegyekben párszor leállt,előző tulajnál cserélték már az alapjárati léptetőmotort.
Kis akkugyengélkedésre már dob egy hátast az elektronika és meg se mozdítja az önindítót.(rövidre zárt relénél még tekert kicsit az önindító ezért nem az aksit akartam cserélni először)
Drága, háklis,és a negatív tulajdonságait nem tudtam elfogadni, ugyanakkor a pozitívakat imádtam.

Hibalista

- hátsó kerékcsapágy,első teleszkópszimmering,aksi,fényszóró magasságállitó szétakadt

Ide hordtam szervizbe

jómagam (aprólékos tehát nagyon lassu)

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? sv650n Következő motorja? Shiver
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (179 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.