A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » G650GS (652 cm3)

G650GS (652 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(6 db)

Olcsó húsnak híg a ...

Szöveges ítélet


2012 márciusában vásároltam a motort. Nagyon megtetszett, első látásra beleszerettem. Először meg sem mertem nézni az árát, gondoltam BMW, biztos drága... Azután mégis megnéztem és roppant meglepődtem, hogy milyen olcsó. Ez volt az egyik legolcsóbb túra-enduró a piacon akkoriban. Talán csak a Honda NC700X volt hasonló árban. Elmentem és kipróbáltam mindkettőt. Nem volt nagy különbség de a BMW sokkal jobban tetszett ezért azt választottam. Most már tudom: hiba volt!

Első pár hónapban remekül üzemelt, nem volt vele semmi baj. Néha elsötétült a műszerfal egy - egy másodpercre de ez nem zavart nagyon.

Aztán egyszer csak nem indult melegen. Kicsit pipa voltam de pár perc után beröffent, mehettem tovább. Felejtsük el gondoltam, de Ő nem így gondolta. Párszor még előfordult, hogy nem indult melegen. Tankolásnál égtem a benzinkutaknál rendesen, hogy tolni kell a pár hónapos motoromat. Végül elvittem szervizbe, kicserélték a dekompresszor szelepet és jó lett. Azt mondták, hogy ez típushiba, már nem az elsőt cserélték.

Következő héten olajfolyást észleltem a vízpumpa mellett. Visszavittem, megszerelték.

Ezután jött a műszerfal. Egyre gyakrabban sötétült el egyre hosszabb időre, végül teljesen elnémult. Garanciába cserélték ezt is (szintén típushiba a korai szériáknál). A kilométerállást nem tudták az új műszeregységben beállítani így újra lett egy null kilométeres motorom. Hurrá! Na ekkor döntöttem úgy, hogy ha lejár a garancia, meghosszabbítom.

Ezek után már nem volt vele sok gond. 2 és fél éves korában a hosszabbításnak köszönhetően még garanciában cserélték a kormánycsapágyat.
A héten pedig a láncot és a fogaskerekeket kellett kicserélni de gondolom 20000 km felett ez már normális dolog. Nem is volt garanciális...

Most lesz hároméves, erősen gondolkodom egy újabb garancia hosszabbításon.


Ennyit a negatívumokról! Most jöhet néhány pozitívum.


Tavaly egy hosszabb túrán vettem részt vele (kb. 6000 km) és végig kiválóan üzemelt! Mentem vele esőben szélben, még hóban is (Augusztusban!!), kapott hideget-meleget de nem volt vele semmi probléma.

A motor számomra nagyon kényelmes. Napi 4-500 kilométer után még vidáman szálltam le róla de volt amikor 800-at mentem és az is tűrhető volt. Az üléspozíció kiváló, a motor remekül kezelhető. Nem véletlen, hogy sok motoros iskola ezzel oktat errefelé.

Remek a fogyasztása (4 l/100 km de komolyan!!). Alaposan megrakodva is gond nélkül vette fel a harcot a svájci hágókkal. Autópályán 130 km /h – ig tűrhetően megy, az felett már nem igazán esik neki jól. Leginkább a 100 – as tempót kedveli.


Összegzés: A motor eleinte nem volt megbízható de remélem mára már kinőtte a gyermekbetegségeit és a jövőben hibátlanul fog üzemelni (ahogy az egy BMW-től szerintem elvárható lenne). Véleményem szerint ezt a pénzt a hibái ellenére is megérte, de ha újra választanom kellene biztosan a Hondát választanám.
Lapos bukszájú BMW fanoknak ideális választás lehet...

Hibalista

- dekompresszor szelep - vízpumpa tömítés - műszerfal - kormánycsapágy -

Ide hordtam szervizbe

Wollaston BMW - Northampton, United Kingdom

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 22500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? CBR600RR Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (178 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.