A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW

C1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kanyarvadász vitorlás

Szöveges ítélet

Mikor megvettem, az volt a szempont, hogy 4 évszakos motort vegyek, mert a munkába járás sokkal kiszámíthatóbb motorral. Mindegy mekkora dugó van, motorral vígan araszolsz a kocsisor között. Mivel naponta 50 mérföldet tettem meg oda-vissza a munkába, fontos volt a kiszámíthatóság. Még egy dolog, ami emellett szólt. Mivel a munkám személyi sofőr itt a ködös Albionban, ing-nyakkendő kötelező elem öltözködésemben. Sajnos lehetőségem nem volt átöltözni, így gyakorlatilag a kocsi mellett állva dobtam le magamról a csomagtartóba a motoros kiegészítőket, szóval nagyon öltözködni sem szerettem volna. Szóval ezért esett rá a választásom. Egy Tucano Urbano lábtakaróval gyakorlatilag teljes védelemben motoroztam télen-nyáron. Szó szerint. Eső nem gond, hisz van ablaktörlőd és a hideg sem volt olyan vészes vastag zoknival. Tökéletes társ volt közel egy évig. Sajnos ezalatt az 1 év alatt megdupláztam a benne lévő mérföldeket, és jobbnak láttam lecserélni, mielőtt kinyírtam volna a motort. 13000 mérfölddel vettem, és 26000-rel adtam el, és ezt 14 hónap alatt gyűrtem bele.
Ez idő alatt egyszer ment tönkre az olajpumpa amit a helyi szervizben orvosoltak.
A motort lehet szeretni és utálni. Én is olvastam a különböző cikkeket és hozzászólásokat itt a Totalcar-on, amik a C1-gyel kapcsolatosan megjelentek. A tény az, hogy azok utálják véleményem szerint, akiknek nincs vagy igen kevés tapasztalata van a motorral kapcsolatban. Zseniális gépezet ami teszi a dolgát. 3 literrel jártam vele, ami engem is meglepett hisz van súlya a motornak a nagy szélvédő miatt is. De ennek ellenére alig evett. Én kétnaponta tankoltam 100 mérföld megtétele után, és kevesebb mint 7 litert kellett utántöltenem, hogy újra tele legyen.
Tökéletes a szél- és esővédelme. Mindig szárazon tartott.
Olvastam hozzászólásokat a motorral kapcsolatban, ahol a magas súlypontra panaszkodnak. Nos ez badarság. A súlypont valóban magas, ez tény. De az is tény, hogy mi emberek alkalmazkodunk és pont ezért ez nem szempont kb. a második tankolás után. Nem téma. Teljesen megszokod és nem létezik többet ez a probléma. Aki azt hiszi, hogy emiatt kezelhetetlen a motor kanyarokban, nos azt kell mondjam, hogy 10-ből 9 motorost körbemotoroztam a 2 sávos körforgalomban. Folyamatosan megleptem vele a "nagy" motorosokat. Volt aki ezt követően elismerően átintett nekem és volt aki kövér gázzal sietve távozott. Lehet a nagy súly miatt, de ha betapadt a kanyarba akkor meglepő látványban volt része a közlekedés további résztvevőinek. Nekem kb. 1cm-es lehetett a majrécsíkom a gumin, ami azért sem rossz, mert súlypontkihelyezésről ugye szó sem lehetett a biztonsági öv és a bukókeret miatt.
Negatívum...kevés a kraft. A 125cc és kb. 12 ló nagyon kevés, szerény véleményem szerint. Lendületből motoroztam, ami azt jelenti hogy emelkedőn ha el kellett vennem a gázt egy lassabb jármű miatt, nos azután hamarabb nőtt szakállam, mint hogy megelőzzem azt. Pont ezért nagyon körültekintően kellett előzni vele. Kb. úgy lehetett vele előzni, ahogy Talma előzte KTM-mel Kalliót a célegyenesben...szélárnyékból.
Másik negatívum, ha már szélárnyékról beszélek, az a szél. A hatalmas szélvédő, egyben vitorla is a motoron és a szél vagy a kamion mögötti szélörvény úgy rángatta a motort és engem mint a Fatboy slim videoklipben a delikvenseket akik belehallgatnak a Push the tempo zenébe. Sajnos ezeket utáltam, de nagyon a motorban.
Amúgy tette a dolgát és soha nem hagyott cserben. Amiért vettem, azt tökéletesen kiszolgálta.

Hibalista

- Olajpumpa, olaj és olajszűrő cserével 95 font volt.(lehet szorozni az aktuális árfolyammal.)

Ide hordtam szervizbe

Raceway motorszervíz (Anglia). Útálták javítani de mindent megoldottak rajta.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? SV650 Következő motorja? CB500
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (178 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.