A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 1200 Gs 2006 (1170)

R 1200 Gs 2006 (1170) 

Az ítélet értékelése
4,8(4 db)

Döme

Szöveges ítélet

Ez a 4.gépem (Honda CB 400 SF, Suzuki 1200 S Bandit, Honda ST 1300 Pan European után). A Pan 326 kilója után valami könnyebre és aszfalton kívül is használhatóra vágytam. A 193 cm-es magasságomhoz ez az első igazán kényelmes motor.

Eleinte féltem a boxertől, mert csak 4 hengereseim voltak előtte, de kellemesen csalódtam benne és megszerettem. Sima járású, karakteres blokk!

Nyugodtabb stílusban kezdtem el motorozni, amióta megvan. Máshogy van hangolva a gázadás rajta, mint a japán vasakon. Ahol a Bandittal és a Pannal 130-al mentem, ott ezzel 100-al jól elvagyok.
Mást élvezek a GS-el való motorozásban: nagyon bejön a futóműve, a motorja, az egyenes háttal-széles kormányba kapaszkodva való testtartás, kényelmesen kinyújtott lábaim, alacsony súlypont miatt szórakoztató kanyargás, magasan ülés, romboló érzés, lábtartón álldogálás élménye. Azért lehet vele gyorsan is menni..

Nem csal az órája. A 200 az itt tényleg 200 (a Bandit 270km/h az 233 km/h).

Bitang jó, szervózott, egy ujjas integrált fékrendszere van, ABS-el! Kevés tapasztalattal könnyen lehet vele vészfékezni. Ilyen szempontból biztonságosabb kezdőmotornak gondolom, mint egy 4-600 ccm-es bármimást.

A magyar használtpiacon szinte minden ilyen motor órája tekerve van, ami 3 millió Ft alatt van. Komoly túragép, aki ilyet vesz, általában ritkán megy évi 10 000-nél kevesebbet és ezek lassan mind 10 évesek. A 43 500 km az órában is jó lehet, csak tudd, hogy az min. 2x, de inkább 3x annyi. A vásár után cserélj le rajta mindent, amit egy nagyszervíznél kell (fékfolyadékok, generátor szíj, szöghajtás olaja, stb.). Amúgy 100 000 km-el simán megvehető.

Jó pár külföldi blog van, ahol 250 000 km feletti gondtalan futásról lehet olvasni.

Rendes terepre a Michelin Karoo gumi kell, földutazni jó a Tourance is.

Vegyél ilyet te is, jó lesz!

Hibalista

- Kopó alkatrészeken felül hátsó nagy kerékcsapágy, első futómű gömbcsuklójának gumiborítása, hátsó féktárcsa felfogató alkatrész (garanciális visszahívás keretein belül).A vario doboz állítókája elromlott. Igazából semmi komoly.
-
- A BMW alkatrészárakat szokni kell.

Ide hordtam szervizbe

Wallis - értenek hozzá, korrektek.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nyitrai István (exWallis szerelő), Solymár - ért hozzá, korrekt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 111800
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? ST 1300 Pan European Következő motorja? 1200 GS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (178 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.