A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » R 850 R 1994 (848)

R 850 R 1994 (848) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Brúnó a jóbarát

Szöveges ítélet

Előljáróban annyit, hogy 34 évesen friss jogosítvánnyal vettem meg életem első motorját, "hosszas" - kb.2hónap - keresgélés után. Azt tudtam, hogy nem akarok egy bivalyerős sportgépen kuporogni illetve az agyon krómozott chopper stílus sem jött be, ezért a túra-sporttúra kategóriában keresgéltem. Motoros barátaim tanácsára nem a "tanuló kategóriában" (gs500;cbf500;stb.) nézelődtem hanem egy picit feljebb, és így akadtam rá egy internetes hirdetésen. Találkozót megbeszélve, haverok akik "már láttak motort közelről" autóba beültetve, megtörtént az adásvétel és a következő napon ott állt a garázsban. Mivel Októbert írtunk (jöttek is a kérdések, "hogy-hogy ilyenkor kezded a motorozást") az ismerkedés elég lassan indult de hála a Globális Felmelegedésnek akadt néhány nap amikor együtt lehettünk. Ezzel aztán megkezdődött a tapasztalatok begyűjtése, és bizony nem egy hibámat elnézte a jó minőségű futómű és az igazán kiváló fékrendszer ami ráadásul ABS-t is kapott. Hátrányként említeném meg a tologatáskor tapasztalható borulási hajlamot ami miatt az önszorgalomból végzett "rutinozás" közben is néha előbb akart vízszintesbe helyezkedni mint gondoltam s ilyenkor - csak miután rövid életem összes pillanata lepergett - tudtam függőlegesbe emelni. Ez a tulajdonsága elindulás után azonban előnyévé válik és nagyon könnyedén terelgethető a kanyarokban a kisebbik "RR". Ezzel el is jutottunk a második és egyben utolsó gyenge ponjáig, tekintve ugyanis a 235kg-os száraz tömeget és az ötfokozatú váltót a 70Le szerintem egy kicsit gyenge ehhez a motorhoz, szívesen kipróbálnám valamelyik nagytestvérét. Az üléspozíció a 176cm-es magasságomhoz a legalsó állásban megfelelő ilyenkor teli talpal leér az ember lába. Az ülések tömése kényelmes, a markolatfűtés nagyon hálás dolog a hűvösebb napokon, a gyári kormányteló pedig már csak hab a tortán. A szélvédelem tekintve, hogy csupasz motorról beszélünk nem túl jó de egy túraplexivel orvosolható, s így már a 130-140-es utazó kényelmesen tartható. Mindent összefoglalva aki egy sok extrával ellátott, jó minőségű és megbízható, középkategóriás túramotorra vágyik ami ráadásul nem is jön szembe minden sarkon annak csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Semmi csak a kopó dolgok: fékbetét csere, olajcsere, akksi csere

Ide hordtam szervizbe

Megoldottam magam (könnyen szerelhető).

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (178 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.