A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » F 650 Gs Dakar 2006 (652)

F 650 Gs Dakar 2006 (652) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A harcos

Szöveges ítélet

Az első motorom, ezalatt azt értem, hogy életemben nem vezettem semmilyen robbanómotoros kétkerekűt. Mountain bike-ot hajtottam rengeteget terepen, hegyen völgyön.
Szerettem volna egy olyan gépet amivel lehet haladni - akár eszeveszett módon - terepen is, de akár egy európai körutazásra is alkalmas.
Első feladat a gyors jogsiszerzés volt, aztán a dilemma.
Igazából két márka között gondolkodtam KTM vagy BMW, BMW vagy KTM.
Ráültem kipróbáltam mindkettőt a BMW tűnt kényelmesebbnek azzal a megaszéles ülésével. A KTM-et viszont egyértelműen terepbarátabbnak ítéltem.
Nehéz döntés volt, de megszültem és a BMW F650 GS Dakar lett belőle. Nagyobb "dögnek" néz ki mint a vékonyka KTM, csak elég ránézni és láthatóan alkalmasabb egy nordkappi körutazásra is. A 21 cm-es rugóútjai elégnek kell hogy legyenek terepen is.

Voltam vele Görögországban 1200km/nap simán le lehet húzni vele. Visszaúton Szerbeknél megálltam pár helyen fényképezni, az autópályán 130-140km/h közt haladtam, felfigyeltem rá, hogy a felüljárók körül hiányzik az amúgy folytonos kerítés. Gondoltam egyet, miért ne ha már terepparipám van, kiugrok nézelődni egyet. Így tettem, le a füves töltésen (5-6 méter meredek rész) alul kicsi sár át a kiszedett kerítésen, ösvény következett a földútig... Félreálltam egy folyó mellett, pisi, kaja nézelődés, pecáztak a helyiek a vízben állva. Elment mellettem pár Lada, Zastava, meg egy leélt Simson két sráccal. A felüljáró is földutas burkolatú volt kátyúkkal.
A visszaút volt az érdekesebb a kerítés előtt megálltam, megvártam amíg termelődik egy kis adrenalinom :) felállva egy lendülettel mentem át a kerítés utáni sáron - a fellegekbe repítve azt:) - szemből betámadva a töltést. A tetején megálltam hátranéztem, vigyorogva néztem a hátsó kerekem pusztítását egy vonalban. Vissza a nyeregbe, kicsit köpködték a kerekek a feltapadt sarat a mögöttem érkező kamionos örömére, hamar otthagytam.

Szóval felemelő érzés egy ilyen vasat hajtani, nem csak azért mert magas építésű:), inkább azért mert mindenre alkalmas.
A "kis" 650-es partner minden helyzetben.
Nekem bejött ez a motor. Csak ajánlani tudom, bár a magas szervizköltségek elgondolkodtatóak.

Csak akkor válaszd ha kibékülsz ezekkel az árakkal:
A Wallis-Pestnél vettem, ide is hordom.
Az 1000km-es kb. 30000Ft
A 10,20,30 ezres, 50-60000Ft között mozog fejenként!
Ha ők cserélik a láncszettet anyaggal együtt 50000Ft.
Ezt egyébként megoldottam magam, D.I.D X-gyűrűs lánc + JT fogaskerék. 28000-böl megvan.
A szervizben segítőkészek, tényleg átnéznek mindent, és gondosan dolgoznak. Amikor nem lógtam a nyakukon szerelés közben, mire visszamentem volt, hogy lemosatták a mocit és patyolat tisztán távoztam.

A Metzeler sahara gyári hátsó gumi 8-10 ezer km-t élt meg, jött egy Dunlop amit mostanság fogok cserélni, itt 32000-nél.
A Dunlop futása alatt 5-6 ezer km-t egy Mitas C03 krosszgumi is megélt, volt egypár terepkirándulás aminél nélkülözhetetlen volt a bütykös gumi. Elöl egy Continental TKC80-nal párosítva. Így aszfalton csak a segge járkált, azt meg megszoktam :)
Most az 5-6 ezer km-t futott első Continental megkapja a párját hátra. Így talán meglesznek 45000-ig :)

Üdv.
Logen

elérhetőségem a motorostura.hu-n van.

Hibalista

- Kormánycsapágy 15000Km-ként - garanciában(már 2x) - 20000km-nél - teleszkópszár szimering cserék - garanciában - - bal oldali kapcsoló kezelőszervek csere - garanciában - (kontaktos reflektor kapcsoló) - - 30000km-nél egy kidörzsölődött vezeték zárlatot okozott - Ezt én derítettem fel, és javítottam. - pótbiztosíték+szigetelés+kötegelő - - Ha figyelembe vesszük a földutakon való - nem kevés - használatot, ezek érthető problémák.

Ide hordtam szervizbe

Wallis Pest

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (178 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.