A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Bimota » Db5 Mille 2006 (992)

Db5 Mille 2006 (992) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Nem csak műgyűjtőknek!

Szöveges ítélet

Szóval ez már szerelem volt első látásra. Még Münchenben láttam ezt a motor az IMOT-on 2004-ben, amikor hivatalosan is bemuttaták. Gondolni sem nagyon mertem, hogy egyszer nekem is lesz egy ilyen. Most vettem úgy két hete. Bemutató darab volt és sikerült egy még elfogadható (de igy is kurva magas) árat kialkudni rá. Ez az egy van belőle az országban ha jól tudom. Szóval a részletek: 1000-es léghűtéses DS Ducati blokk egy kicsit átfésülve. A legkönyebb és legdrágább anyagok a vázban. Öhlins futómű, brutális Brembo fékek. Az egész motor felfoghatatlanúl finoman és szépen irányitható. A súlya csak 20 kilóval nehezebb mint az rs125-é, de a teljesimény 3x. Elképesztő módon szól az ember összes idegvégződéséhez, mind a látvány, mind a hang, mind a vezetési élmény. Nem tudok vele betelni. Egyszerűen csak ülök rajta és vigyorgok a sisakban. Azt gondoltam, hogy ez a vacak ds blokk nem való egy rendes (és bazi drága) sportmotorba. Azt hiszem most már értem, hogy miért választották ezt a blokkot. Nagyon lapos a nyomaték görbéje, tök mindegy hogy másodikban vagy negyedikben vagy úgy tólja ezt a papir könnyű kis motort mint egy mozdony. Mert azért ez egy kis motor. Akkora mint egy 125-ös. Rakodóhely? Viccelsz? Semmi, de még egy icurka-picura sem. A szélvédelme nagyon jó, az ülés poziciója nem túl fárasztó és még alacsony tempónál is kényelmes. Maga az ülés nem kifejezetten a kedvencem. A futómű és a váz egy csoda. Szépen és könnyen fordul, az iven stabil és ez az első motorom, ami érezhető módon túlkormányzott lesz ha hátra ülök a motoron, magyarul ilyenkor kigyorsitásnál sem bőviti annyira az ivet.
Ami nem igazán tetszik az két dolog. Egyrész a gyári dunlop nem tapad rendesen, de ez könnyen orvosolható egy újfajta 2ct garnitúrával. Másrészt a motor járási kultúrája (3000-ig) és indithatósága szögletes egy kicsit. Na meg a tükrök. Az tényleg egy vicc. A 749-es tükre ehhez képes panoráma tükör. Egyszóval imádom és talán most ezt meg is tartom.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Bimota

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.