A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Beta » Motard 4.0 2006 (349)

Motard 4.0 2006 (349) 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Beta

Szöveges ítélet

Előzmény: 3éves koromban apám épített egy babetta blokkos, romet vázas kismotort, azon tanultam meg motorozni majd jött egy Yamaha PW80, utána pedig jogsi és főleg Simsonok. Pár éve építettem egy tuningolt, tárcsafékes Simsont, alaposan és precízen át volt gondolva, modernizálva, nem tanyatuning-hulladék bósflex és kazánlemez meg hiltiszalag segítségével... :) (képet rakok róla) Lényeg a lényeg, hogy 80-as utazót simán tartotta, vége 97km/h és volt futóműve...! 125-ös 4T-ket 90-ig megettem vele.

2015.
Eljött az idő, hogy nagymotort vegyek, nyáron dolgoztam és közben megfordult a kezeim között még pár motor... majd eladtam a Simsont is és végül meglett az összeg amiből elkezdhettem nézelődni. Mivel 18éves vagyok, így az A2-es kategória jöhetett szóba. Először csak japán motorok jöhettek szóba utcai/túra - enduro/supermoto vonalon. GS500-ER5/6-CB500 szóba sem jöhetett, mert nem tömegmotort akartam, nem gondtalan akartam lenni, hanem boldog! Mivel a supermotok drágák (értéktartóak) így álmodni sem mertem róla, de hátha...
Szemezgettem 400-as törött Bandittal, DR650-el behozott Diversionnel, Suzuki DRZ 400-asokkal mivel volt már előtte faternak, megnéztem egy fényképeken jól kinéző Kawa klx 250-et majd élőben elszörnyedtem azon szeméthalmon (''felpöttyözött váltókar'' aka hegesztett', szétrepedt idomok, ecsettel festet váz de olyan módon, hogy még a karbi is össze volt kenve...)

Egy váratlan pillanatban a hahun unatkozva, a keresővel játszva rátaláltam erre.
Supermoto, 4T, fekete. Mi kell még?
Utánanéztem, tényleg DR350 blokkal szerelik mai napig, csak nem lehet szar, a formaterve meg tetszett, első látásra szerelem, de pár barátnő után rájöttem, hogy a motoroknál sem szabad egyből beleszeretni mert csak pofáraesés lesz.
Szép szeptemberi szombat reggel, másnaposan, tabasco szósztól csípős bélrendszeremmel útnak indultunk Salgótarjánba.

A motor olyan mint a képeken, igényes a tulaj is, már megvette az új motort, találtunk pár dolgot ami miatt lehet alkudni, minden tökéletes. Próbakör után a tulaj csak annyit mondott: ''Ahogy elnézem, jobban motorozol mint én...'' ...hát Istenem, mielőtt megveszek egy motort ki kell próbálni mit tud... :D

Hazahoztuk, boldog vagyok, majd láncszett, fékbetétcsere és első telók felújítása. A változás nagy, az új olajnak hála nem puha a teló a fék pedig jobban fog. Elmentünk egy rutinpályára rendőrmotorosokkal bójázni, teljesen jó, mondjuk az egy hengerrel vigyázni kell mert azért rángat és kanyarokban meg lehet billenni tőle, de ez természetes dolog.
Az üléspozíció kicsit crossmotoros, tehát kapaszkodni kell a kormányba, de meg lehet szokni (persze fater R1150GS-e után kényelmetlen, mert a bömös olyan mint egy hajó, de hát ez van... :)
Olvasni olyat, hogy kisebbnek néz ki mint amekkora valójában... hát nemtudom, az én 170cm-es mélységemhez még pont nem nagy, pipiskedve leér mindkét lábam ujja hegye.
6másodperc alatt van 100-on ami szép, másodikban 86 a vége, harmadikban 96. A 200-as KTM Duke is szintén 27ló papíron viszont jóval kisebb (hosszra/szélességre/magasságra) illetve sokkal nyomatékszegényebb és csak 9mp-alatt van százon, akár mekkora is a hangja egy Akrapoviccal. :)
Ha már itt tartunk, meglepődtem, ugyanis ezzel a gyári nagy (atlán már aránytalan?) kipufogódobbal) is nagyon jó hangja van, pont elég hangos és durrog rendesen.
Hátsó utasnak teljes mértékben kényelmetlen ha a ''kapszkodókon'' szeretne kapaszkodni, mert teljesen szar helyen vannak és kényelmetlen.
Az idomok kidolgozása nem túl szép, itt-ott sorjás, a tanksapka az olasz fröccsöntőipar (nem rizling...) szégyene, műanyag fos és szorul mint az állat, a kormányzárat akkor lehet bepöccinteni amikor egyenesben van a kormány, nem mondanám, hogy ez a legmegfelelőbb póz. Az első lámpa idom nem tetszik, mert szinte nincs is csak a téglalap lámpatest, de meg lehet szokni, mert viszont a digitális kijelző szép egérmozit vetít.
Jól lehet vele boyracerkedni, szépen lehet csúsztatni a seggét, és gázra is szépen emeli az elejét, viszont 3ezres fordulat alatt rángatja a láncot mint az állat és nincs jó hangja. Az éves biztosítás 3-4ezer forint volt rá (Simsonomra 7-8?!) és az 5-6liter helyett ez beéri 3,5-el 100km-en. :)

Összességében meg vagyok vele elégedve és nagyon szeretem. Tavasztól aktívan használni fogom. Ennyiért árultak ugyan papíros 400-as DRZ-ket, de azok már szét voltak hajtva, és minimum 11-12évesek voltak. Egyetlen bajom vele, hogy Beta. Nem azért mert nem szeretném a márkát csak az emberek 90%-a még nem hallott róla, a 10% fele pedig nem tudja, hogy gyárt motort... és persze olcsó poén elsütni azt, hogy: ''Delta nem volt?''




Hibalista

- Elromlani eddig semmi (kopp-kopp-kopp). Láncszett volt cserés (20E alatt) illetve a kis lánckerék igényelte még (2-3E forint), a hátsón semmi nem látható.
- Első fékbetétek lettek újra ferrodoloztatva mert ehhez a 2007-es modellhez sehol nem találtam hozzávalót (elméletileg volt ami passzolt de gyakorlatilag nem egyezett meg).
- Ezeken kívül kormánynyakcsapágyak (koyo-3E/db) és első telókban 7W-s olaj lett töltve és szimering-porlehúzó cserélve (2-2E forint körül).
-

Ide hordtam szervizbe

Saját szervizünkbe :)
Classic Bike Club Motorkerékpár szerviz
Érd, Balatoni út 103/C

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S70 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Beta

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.