A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Benelli

Adiva 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szél- és esőmentes motorozás

Szöveges ítélet

Alkalmi vétel volt, a szokásos ár feléért tették fel egyik nap a hahura, a szokásos esti álombamerítő hahu nézegetés közben fedeztem fel, másnap reggel hívtam az eladót és este már meg is vettem. Nem hibátlan, de rendszámosan, jó motorral, 1 év műszakival a 150 ezret megérte. Még 30 ezer volt az átírás. A bokkja a jól bevált Piaggio Leader, szerencsére csak léghűtéssel, egy gonddal kevesebb. A kötelező szervizek egyszerűen elvégezhetők, a karbi relatíve könnyen hozzáférhető. Nem izomgép, kb egy Simson és egy 125-ös MZ közé kell belőni. Az ülése csak vékony emberek esetén 2 személyes én 190cm-130kilóval jóformán betöltöm a rendelkezésre álló teret, ha fent van a tető, még verem is bele a fejem. Derekamat is rendkívül fájdította alaphelyzetben ezért raktam egy gyerekülés magasítótaz utasháttámla elé így más okés. Azért érdekelt a típus, mert volt 250-es MZ-m, de rendkívül zavart rajta 70 fölött a menetszél. Beváltotta a reményeimet, szél és eső nulla. Télen mondjuk Simsonnal 0 - -5 fokig volt tűrhető a motorozás, ezzel -10 - -15 -ig lehet menni 10-20km-t átfázás nélkül munkába ugyanazon öltözet esetén. Eső az csak nyomokban ér rajta pár csepp, egyszer mentem vele 50km-t esőben majd hazaérvén, amíg kinyitottam a kaput-betoltam a motort-becsuktam a kaput, jobban eláztam mint odáig. A műanyagok törnek, a magyar Benelli igazából csak 2007 utáni motorokhoz tart alkatrészeket, az esetleges külföldről való rendelgetésnek még nem jártam utána, de nyilván marha drága bármi gyári műanyag, ha egyáltalán van. Jó lenne rá előre ABS... Összességében megszerettem a motort, beváltotta, amit vártam tőle, azóta már vettem még egyet, meg folyamatosan nézegetem a hirdetéseket. Azt az egyet nem értem, hogy a futárok miért nem ilyennel járnak ( tisztelet a kivételnek ;) ). Nem áznának - nem fáznának tizedét sem...

Hibalista

- Kilométeróra hajtás, variátor, csomagtartó zárszerkezet, vákumos benzincsap,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (0) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Benelli

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.