A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 Ditech 2000 (50)

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Sportos nagytestű robogó, ultrakis fogyival

Szöveges ítélet

High Tech tipus, több mint 7 lóerővel.
13-as kerekek 130/60, elöl hátul olajos tárcsafék, injektor, levegőkompresszor, computer, vízhűtés, projektoros első lámpák, nincs rajta berugókar gyárilag stb.

Rajta van a sportprogram amit vicces, de nintendóval töltik fel rá. A kormányoszlopon van egy diagnosztikai csatlakozó azon keresztül. Egy lámpán keresztül el is tudja villogni ha baja van :-). Óra szerint olyan 90 a vége és csak 2.5 lityit eszik, egyáltalán nem büdös és sohasem füstöl pedig 2t.
Rendes nagy sisak elfér az ülés alatt + vagy egy kis zárható kulcstartó is.

Jó kis robogó, bár pl nekem 50-60 körül erőtlen. Leesik a fordulatszám így nincs benne erő és csak 70 felé pörög föl annyira hogy ugorjon...

Most hogy már egyben van, nagyon meg vagyok vele elégedve.

Hibalista

- Hát törötten vettem. 2005 tavaszán 195e Huffért.
- Gondoltam kis kézügyességgel kipofozom gyorsan olcsón. Nem így lett...
-
- Hátsó felnit cserélni kellett gumival együtt. A fékbetétek csontig kopva azokat is. Bontott kasztnielemeket kellett vennem mert pár elem törött volt. A karcok miatt majdnem az egészet újra kellett festetni. Letört fékkarok pótlása. A KM óra érintkezőit az oxidációtól meg kellett szabadítani, mert a vízhőfok és a benyaszint nem mutatott jól. Görgők el voltak kopva. Első lámpa plexije be volt törve, lámpacsere. Aztán mentem mentem egyszercsak reccs és széthullott. Szétkaptam és a dugó és a kipufogónyílás közé beakadt valami. Kapott új dugót (10e). Ment egy darabig, de aztán beállt egy csapágy a motorban. (később kiderült miért)
-
- Itt kezdtem szerelőhöz hordani.
-
- Visító hangja volt a hajtóműháznak amin próbáltak javítani, de el volt csavarodva így cserélni kellett, addig is sikerült még 1 főtengelycsapágyat elolvasztanom. Mivel súrlódott a hajtóműház, így túlmelegedett az egész blokk és megolvadt a műanyagkosaras főtengelycsapágy (ami a dugót megint magával vitte és fel kellett fúrni a hengert + új dugó megint).
-
- Aztán sikerült bontott hajtóműházat szereznie a szerelőnek és azóta jó.
-
- Törött robogó vásárlását nem ajánlom senkinek! Az olcsóbb a drágább esete forog fent!!!! Igaz, hogy majdnem minden új most a robogón, de a vételár + amit ráköltöttem vehettem volna egy zsír újat.

Ide hordtam szervizbe

Nagykátára hordom az apropotorhoz. Ő legalább ért hozzá. Ezt a tipust nem sokan ismerik...

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 14000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.