A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Pegaso 650 Ie 2001 (651)

Pegaso 650 Ie 2001 (651) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Kisvagány! ;)

Szöveges ítélet

Valamivel több, mint két év és 10.000 km után egy-két gondolattal kiegészítem az egy éveírt ítéletemet(*): továbbra is nagyon pozitív a véleményem a motorról.

Az ülés kialakítása rossz: az utas egy előre lejtő részen ül. Lenne elég helye, de folyamatosan rám csúszik.
(*Egy 10-esért újratömettem az ülést, és így tö-ké-le-tes :)
Nekem 100-150 km után esik jól a pihenő. Akkor is a fenekem miatt, a hátamnak semmi baja: ugyanis nagyon kényelmes a testtartás a motoron. A menetszelet a Givi túraplexi szépen eltereli. (177 cm vagyok)

Erő: nem egy erőgép. De elég. 130-140-ig dinamikusan gyorsul. 3500-4000-res fordulattól szépen húz. Én 100-120 közti utazóval használom - úgy gondolom ezt szereti. Amit meg kell szokni, az a rezonancia, az nagyon erős. Megszoktam, de ha lesz következő motor, az nem egyhengeres lesz :)
* két személlyel gyenge; két személy + csomagok = kicsit túl van terhelve.

Elektromosság: Az injektor hiba visszajelzője folyamatosan világít. Mutattam szerelőnek, kérdeztem márkatárstól, ez állítólag tipikus hiba és nem jelent bajt. A tompított fény nekem gyenge kicsit éjszaka.

Megbízhatóság: megbízható. Dacára, hogy injektoros, van rajta kézi szívató, de még sosem kellett használjam. Tavaszi első indításkor sem (!)
* azóta már használtam - ritkán előfordul, hogy melegen (!) nehezebben indul.

Fogyasztás:
* 1 szem.+csom.= 4,5 - 5 l között
* 2 szem.+csom.= 5,1 - 5,7 között
* 2 szem.+csom. autópályán 130-as tempóvan = 6 l

Átfestettem. Így inkább gép külseje van. Így még jobban tetszik! :)

Szeretem. Nyomatékos, szép hanggal.
Első motornak a legjobb - ha ilyen kategóriában gondolkodsz.
* Megnézik, még a cimborák is, akiknek komolyabb gépük van, a túrák esti cigi-sör-láncfújás szeánszain.

(...)
Azóta tettem vele egy nagy erdélyi túrát (Transalpina, Transfogaras, Székelyföld...) egy hét alatt 2400 km. Egy hiba nélkül, zokszó nélkül teljesített. Szerpentineken 2000 m-ig és onnan lefelé.
* Idén volt a második erdélyi túránk: ketten túráztunk vele, és így is hiba nélkül elvitt mindenhova. Transfogaras - Trasalpina egy nap, 500 km, full szerpentinen, két személlyel egy hiba nélkül. Igaz, a jobboldali kormányvég súlyt azt ott hagytunk valahol a Fogarason :)
* Idén új gumikat is kapott: Metzeler Tourance = egy csoda :D Nekem nagyon bejött! (56.000 HUF felszereléssel együtt)

*Idén kapott két oldaldobozt is - na így aztán tényleg úgy nézünk ki, mint a nagyok :D

*A legtutibb benne: a nyomaték. Pöfögök a kocsisor mögött - 3500-nál - odahúzom neki: gyönyörűen tol előre! Biztos, hogy a következő gépem is nyomatékos lesz - Sornégyesek kíméljenek! :)

* Most szeretném lecserélni, ennek két oka van:
- keményebb szerpentinen 2 személlyel gyenge
- autópályán szenved (vagy csak én érzem úgy, az egy henger miatt... :-/
(terepre nem vittem soha - szerintem nekem a túra-sport lenne az ideális.)

* Most árulom, de úgy adom el, hogy sajnálom, mert nagyon szeretem, kicsi pénzért, kicsi fenntartási költséggel - ráadásul most nagyon rendbe is van rakva.
* Végül pedig: ez egy olasz motor, és megbízható! Ha a következő gépemmel is csak ennyi baj lesz (t.k. semmi!), össze teszem a két kezem!

Hibalista

- Első világítás izzója. 2300 Ft/pár (Osram).
- Hátsó index felfüggesztése megadta magát - javítva szig.szalaggal.
- Fékbetétek cseréje - vásárlás után 3 hónappal. (munkadíjjal 20.000) Azóta azok vannak benne (lassan 10.000 km van bennük) és még 70-80 %-osak - éljen a motorfék!
-
-
- Ezen kívül semmi - csak az olaj, olajszűrő, a levegőszűrő 5000 kmenként. És most egy full láncszett (35.000 munkadíjjal)

Ide hordtam szervizbe

Ha nem fékről vagy a blokkról van szó, akkor magam bütykölöm. :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Valami nyomatékos túra-sport
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.