A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Tuareg 600 WIND Rotax 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Dakar RETRO bajnok

Szöveges ítélet

Ha valaki igen pörgős, hátba vágós gyorsulású motort keres, akkor ez nem lesz az ő gépe. A Tuareg 600-as igazi klasszikus, olasz oldalakon igen tisztelik a gépről feltett képeimet.
Tulajdonságaiban: szinte automataváltós, hisz akkora a nyomatéka, hogy csak a gázt kell terepen húzni/visszaengedi. Iszonyat dübörgő, gyönyörű hangja van, haver 800-as Suzuki DR Bigje ilyen, de a másik haver Yamaha Supertenere 750ese már 2 hengerre elosztva meg sem közelíti. Csajvélemény alapján: " Mi ez a tank?? " :)
Kissé túl nyugodt gép, 7000-es fordulatig pörög, olyankor már kissé ráz de igazi mocis fíling ha vki nem száguldozni akar.
A majdnem fele erős kétütemű Tuaregjeim majdnem így mentek, csak szélben nem és terepen 1000 váltással több 10 kilométeren a kicsi.
Tudom ajánlani igazi endurósoknak, ha nem valami agyonelektronizált gépet akar - mert ebben asszem 2 biztosíték van, meg egy sivatagot is Dakaron kipróbált 600-as, rideg egyhengeres "fűnyírómotor" - aminek mindig mennie kell.
Könnyen kezelhető, ecccerű moci - néha kissé nehezen beszerezhető alkatrészekkel, de igazi nagy hibára nem számítok. Lett volna zsém KTM Adventure 640-esre is - nem adnám érte. Tudni kell, nálunk nem értékelik, de papírosan rendszámmal gyári állapotban kinti vonalon 3-4ezer eurós áron adják csak!

Hibalista

- A gépet teljesen gyári, valójában OT-s állapotban vettem meg. Még a lánc és keréknyomás matricák is helyükön vannak. Még nem sokat vezettem, de régről ismerve 1994-es 40ezres újságban olvasott - sajnos neten nem fellelhető - tesztjét, régóta őt akartam, főleg így rendszámosan. - A típushiba az önindító szabadonfutója, melyre volt az előző köztes tulajnak vmi boszorkánysága, de az nem jött be - 25ezerért tudtam Tatabánya mellett Tarjánban bontott szabadonfutót beszerezni. Amúgy 120ezer lett volna. kissé nehéz az alkatrészbeszerzés, de full alap lég/olaj rendszer és kipróbált technika van. Most lesz a csere, kb. még 25ezerre számítok. - A karbit hangolni kell, ami megint nem nagy vasziszdasz - túl forrón már sajna néha megáll megálláskor egy durranással. Tavaszra az is meglesz.

Ide hordtam szervizbe

Privát szerelő, eddig a 125öseimet javította - most majd kiderül, de állítólag nem egy nagy meló ez a csere.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Tuareg 125 30 LE - 3 db különböző! Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.