A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353 Sp. TT. 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Életem része, amit megsirattam

Szöveges ítélet

Életem második autója. 20 éves koromban vettem. Az autó ekkor 5 éves volt egy szörnyű dodzsem kispolski után. Abban az időben (1992) hozták be a lepusztult 10-15 éves nyugati csodákat. Én úgy döntöttem, hogy egy olcsó fenntartású viszonylag fiatal autót veszek. Pozitív volt számomra, hogy ez már nem kormányváltós volt. Talán itt tesztelték az 1,3-hoz a váltót. 5 évig volt nálam. Zömmel munkába járáshoz városon belül használtam, ezért az átlagfogyasztás kicsit magas volt, de ezt kárpótolta, hogy a benzinen kívül alig kellett költenem rá.
A hűtővíz led-kijelzős visszajelzése nem volt megbízható. A hűtőventillátor egy kapcsolóra volt kötve, így ha jobban megküldtem az autót, vagy sokat álltam lámpánál be-bekapcsoltam. Évente egyszer felgyulladt a piros lámpa s enyhe gőz árasztotta el az autót, ekkor begurultam a szervízbe, s kicserélték másnapra a tömítést.
Ezenkívül a gyújtógyertyákkal, gyújtáskábelekkel és a trafókkal művészkedtem néha. Hosszú kísérletezgetés után beláttam, hogy az olcsó Isolator gyújtógyertyával megy a legszebben.
Elvitt mindent. Kétajtóst szekrényt a tetőcsomagtartón. Egy komplett lakás padlólap és csempekészletét utánfutó nélkül.
Igénytelen volt. Végignézte házasságom, lányom születését, új lakás vásárlását. Miután cégautót kaptam nem volt szívem eladni, csak szomorkodott a ház előtt. Majd a 75.000-ért vett autót 10 éves korában 150.000-ért 1 óra alatt eladtam. Az első és utolsó autóm volt, amit megsirattam. Azóta sem volt nálam autó 5 évig.

Hibalista

- Évente hengertőmítés csere: (1000 Ft), hengerfejköszörülés
- időnként trafó csere.
- Gyújtáskábelek cseréje

Ide hordtam szervizbe

Wolfram Wartburg Service Pécs, Szigeti út

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Zömmel én bütyköltem, analfabéta vagyok, de ezzel még én is megbírkóztam. Majd a szervíz rendbehozta

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Polski Fiat 126p Következő autója? Ford Fiesta 1,1
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)