A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V70, Xc70 (2000-2006)

V70, Xc70 V70 D5 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Volvónak látszó tárgy

Szöveges ítélet

Most számoltam ki, 14 éve járok Volvokkal. 240,740,940,850 végigjártam a lépcsőfokokat! Látom a fejlődést, de a visszafejlődést is. A D5-ös motor fantasztikus! Jól megy, keveset fogyaszt, remek a hangja. De nyiván nehéz is, ezért az autó nagyon orrnehéz. Úthibákon az eleje csattan, a hátulja pattan.Nyilván a nagy súly is hozzájárult, hogy a lengéscsillapítók 100 ezernél már tönkrementek. Az erős motor és a rossz súlyelosztás miatt kicsit is lendületesebben vett fordulóban vagy az orrát kezdi tólni, vagy szűkebb íven a kerék pörög el. A menetstabilizáló azonnal és durván beavatkozik, mintha levenné a gyujtást. Na jó nem élményautónak készült, de nem lehetne kicsit finomabban? Állitólag minden korszerű motor ilyen, engem mégis meglepett, hogy a fűtés milyen lassan kezdi éreztetni a hatását. Télen indulás után kb 10 percig nem hajlandó még a meleg illúzióját sem kelteni. Később aztán fűt, de ez nem Volvos fíling.Belseje tágas, igazi családi kombi, de ez nyilván nem meglepő. A felhasznált anyagok azonban nem méltók a Volvohoz. A műanyagból készült "fabetét"-ek nevetségesek lennének, ha nem lenne inkább siralmas. A kormánykerék 80 ezernél elkezdett lekopni, most 120 ezernél már teljesen elvesztette eredeti színét és tapintását, jelenleg rücskös piszokszürke felülettel kényeztet.A félbőr ülés varrása feslik, egyáltalán az utastér olyan elhasznált állapot mutat, mint a kétszer-háromszor ennyit futott korábbi Volvoim sem.
A nagyon dinamikusan mozgó kocsi városi forgalomban igazi béna kacsa. Egyrészt mert a kormány nagyon kis szögben fordítható, így bármely parkolási manőver kínos bénázásba csaphat, sőt egy szükebb utcasarok is nagy kihívás, másrészt mert az A oszlop olyan túlméretezett, hogy a kilátást hatalmas holttér zavarja. Tanácstalan vagyok mi legyen utána, lehet, hogy ma már csak jó autónak kell kinézni, a minőség meg kit érdekel?

Hibalista

- Turbó gumicső (40 ezer Ft)
- Első lengéscsillapítók (100 ezer Ft)
- Kuplung szenzor a tempomathoz (12 ezer Ft)

Ide hordtam szervizbe

Seres Mester

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 850 Következő autója? Még nincs más
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V70, Xc70 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)