A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » V60 (2010)

V60 D3  

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Prémium,de nem német

Szöveges ítélet

Nagyon sokat gondolkoztam mit vegyek, végül a Volvóra esett a döntés. 2012 év végen 3 hónap várakozási idö után Oberwarba vettem át.
Versenyben volt meg a Skoda octavia es a seat exeo.
Valami "minösegibb" autót szerettem volna. Annak köszönhetően h a Skoda es a Volvo akciós ara között kb. 3000 euro volt, kell a francnak a Skoda.
A saab 93 lett volna eredetileg, de ki vesz egy halott gyártótól autót...
Francia autóm mar volt, nem rosszak, de valami mást akartam kipróbálni.
Olaszok nagyon szépek, de 3 év után is szeretnek autózni...
Nemet autógyártónak dolgoztam, most pedig a legtöbb prémium nemet gyártónak mint beszállító. Sokat használunk cégesként német autót.
No ennek köszönhetően nekem nem kell. Nagyképű sokszor semmitmondó műszaki háttérrel rendelkező túlárazott járművek. A velük járó "menő vagyok BMW-m van" életérzéstől en messze állok.
Előtte egy Citroen xsara picassom volt. Az egyterűekböl kiábrándultam.
Nagy a légellenállás, zajosabb, nem túl stabil, magas súlypont...
No meg őszintén ki akar állítva hűtőt szállítani?
A kombi konstrukciót jobbnak találom.
A picassoval rendszerint azzal a problémával szembesültem h papíron nagy a csomagtartó, de rövid es szűk. Rendszerint hosszabb tárgyakat szállítok es ott nem segít h a citroen csomagtartó magas...
En rendszerint autópályán járok. A kis családomnak az az igénye h hátul elférjen a gyerek(ek) a csomagtartóban a babakocsi es egy kistestű kutya.
Erre tökéletesen elég a Volvo kis 430 literes csomagtere. (picasso 550 l de a babakocsi nem fér be hosszában)

Lassuk a lényeget:

Motor:

D3 136 LE 5 henger. Nagyon kulturált, halk, nyomatékos. Magasabb fordulaton se hal el. Pl. az egyik kollegámmal autóztunk Graz fele és kb. 20 km után megkérdezte mekkora a benzinmotor van benne… 140 nél ugy lehet beszélgetni bennt mint otthon a nappaliban. Zajszigetelés kimagasló. Fogyasztás átlag 6,5 liter. Hozzá kell tenni, hogy vagy városba botorkálunk rövid utakon, vagy autópálya 140-150 km/h.

Váltó:

Elég precíz, bár hozzá kell tenni hogy az 1 és kettes fokozatban „lötyögősebb” mint a többiben. Ami meg idegesít h a hátramenet a 6. fokozat után van. Szerintem annak az 1. fokozat mellett van a helye. Ki kapcsol 6. után R-t? Bosszanto h nincs semmilyen határológyürü vagy gomb. A fokozatok kiosztása kellemes. Autópálya kb 140 km/h ca. 2100 rpm.


Futómü:

Én kifejezetten a komfort futóművel rendeltem. Az R Design jól néz ki, de a kavicsokat meg lehet számolni amin átmegy az ember. A normál is túl feszes. A komfort szerintem kényelmes, holott meglepően stabil. Autópálya lehajtók (180 fokos fordítók) 80-100 km/h problémamentesen mennek.
Zavaró az hogy erős kigyorsítások közben nehéz kormányozni. Nem hinném h elsőkerekes probléma a Renault és a Ford is tud olyan erős elsőkerekes autót csinálni ami nem rángatja kormányt.

Utastér / kezelhetőség:

A beltér minősége simán audi minőséget tart. Nekem nagyon tetszik az egyszerű „svéd” design. Pont ez teszi diszkréten elegánssá, nem pedig hivalkodóan erőszakossá. Az ülések tökéletesek, de ez köztudott. Egyetlen marhaság az üléstámla dőlésszögének a tekerőkapcsolója. A B oszlop és az ülés oldala közé a 3 cm es résbe berakni valamit, amit tekerni kell? Bolondok. Úgy tudom állítani h teljesen előre húzom az ülést h a gombhoz hozzáférjek, majd visszatolom…
183 cm magas vagyok és magam mögött ugy tudok ülni h meg van pár centi az első ülésig. Volvo sensus menürendszer nem különlegesen innovatív, de minden meg van benne ami kell. Egyetlen idegesítő h nincs víz hőfok visszajelző. En nem nyomom neki addig amíg nem üzem meleg. Saccoljak?
Csomagtér hosszú és széles, de nagyon lapos. Ez annak is köszönhető h teljesen lapos csomagtér legyen lehajtott ülésekkel is. Előnyös azonban a dupla csomagtérpadló. Ha nem lenne a vízszintes elválasztó akkor biztos meghaladná az 500 litert. Pótkerék nincs…

Remélem még sokáig jó lesz. Update jön az elsö szerviz után.

u.i.:
Ja és a vételár magában tartalmazta az összes szervizköltséget 3 évig minden kopó alkatrésszel beleéretve 90.000 km ig.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo V60 2010 (2011)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)