A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S80 (1998-2006)

S80 2.8 T6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Száguldó csatahajó

Szöveges ítélet

Külcsín, és belbecs:
A formája az els? pillanattól megfogott. Ennek az autónak utak királyai közt a helye.
Belül tágas, kényelmes. Már szinte fekszik az ember a b?rülésben. A kormány jó fogású, közvetlen.
Anyag az van benne, nem hiába, mert majdnem 1700 kilós. Az ajtók becsukásánál is csak tompa puffanás.
A csomagtartó hatalmas. Bár nem vagyok egy kicsi ember, még nekem is majdnem teljesen bele kellett másznom, hogy elérjem a hátsó ülés hátát. Az autó mérete egyébként is b?dületes. 5 méter körül van. Amikor beálltam vele a parkolóba, teljesen els? kerékig a padkához, még mindig kilógott egy kicsit a hátulja...

Amore motore:
Elötte nem használtam ilyen nagy teljesítmény? autót, kicsit furcsa volt megszokni. 2,8 literes hathengeres biturbó motor van benne ami 272LE-s (200KW) (ennél, ha jól tudom csak az S60R er?sebb, mert az 300 paci). Osszunk szorozzunk és máris kijön, hogy ez kb. olyan mintha az új Suzuki Swiftbe egy 170 pacis motort raknánk... Naugye? :D
A gyorsulása csak azért nem félelmetes mert nagy a kaszni, és nem lehet annyira érezni benne. A sebességet sem érezni benne. Kanyarokban is szépen tapad nagy sebességnél. Turbólyuk van, meg automata váltó is van. Ezekért kár. Ha mondjuk 70-nél nyom egy laza padlót az ember, kicsit gondolkozik a gép, majd visszapakol az automata és hatalmas rántással (szakácsok figyelem) nekkiramodik, úgy, hogy az ember karja majd´ kitörik t?b?l. Ezt 140-nél is eljátssza. Amikor zöldre váltott a lámpa nem mertem 1 centinél jobban lenyomni a gázpedált, mert már indult volna meg az autó. Szerencsére a fékek is bitang jóra sikeredtek. Az egyetlen dolog ami nem tetszett az a szekvenciális váltó milyensége. Ha Steptronicba raktam, el?re toló mozdulattal váltottam fel, és a visszaváltáshoz hátrafelé kellett húzni a váltókart. Colin McRae biztos nem vesz Volvo-t, hiszen ki látott már ilyet. Ennél már csak a Chrysler féle oldalra tologatós Autostick(?) a rosszabb.

Végszó:
Szerettem az autót, mert szép volt, tekintélyt parancsolt (senki nem próbált meg legyorsulni, látván a T6 feliratot), és kényelmes volt hosszútávra is. Az üzemeltetése viszont sokba került, drága volt a szervizelése, az értékcsökkenése pedig hatalmas. De azért szerettem.

Hibalista

- Oldalsó helyzetjelz? kiesett.
- Jobb hátsó ajtó zárja elromlott.

Ide hordtam szervizbe

Volvo Ivanics. Drága, de nem rossz.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Accord Következő autója? Mercedes
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S80 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (80 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)