A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » S40, V50 (2007)

S40, V50 V50 D2 Business edition 

Az ítélet értékelése
3,0(5 db)

Szerelem, de csak még a kiterjesztett garancia tart.

Szöveges ítélet

Az autó jelenleg is tulajdonomban áll, Sajnos szerelmes vagyok belé. Fenntartása költséges, de egy autó minél drágább és többet ad annál többe is kerül a fenntartása.
80 ezer valós km-nél tartok, kiterjesztett garanciát kötöttem rá a volvonál ahol mindig járt az autó. 2. gazdája vagyok, egy évig lizingelte egy hölgy, elment vele 26 ezret és leadta, mert kicsúszott a szerződés km limitjéből és inkább fizette még fél évig a törlesztőt, mint később a ködbért. Én kivártam a fél évet még megvehettem és a patika állapotú gyöngyszemet 17 ezerért (+ egyéb költségek) elhozhattam. Életem legboldogabb napja volt. 1.6-os létére kellemesen megy, fogyasztása álom. Többnyire autópályán használom, de végig van minden fele táblázva. 120-130-as átlaggal+ városi dugók 5.2 litert eszik, ha 90-100-al zötyögsz 6.ba akkor lehet ez 4.5 is, de amikor rugalmasan pakolom neki és dugókban vergődök akkor 5.5 litert eszik, ami egy kisebb kombinál szerintem korrekt. 6.-ba 160-as tempónál 3000-et pörög a motor és halk, de nyilván nem erre lett kitalálva. Szerethető, kényelmes és jól pakolható ahhoz képest, hogy ez egy pici kombi.
Miután megvettem kezdtem el ismerkedni másik volvosokkal és azt kell mondjam, hogy már most készülök a várható egr szelep cserére, horrorisztikus kuplung javításra, turbo cserére stbstb...

Ha ezt nézegeted és 160 ezernél jár kérdezz utána, hogy az előbb felsoroltak voltak-e már cserélve, sokan az ilyen gondok után azonnal meg akarnak válni tőle, ilyenkor érdemes megvenni, de ha teheted akkor d5-öt vegyél, mert az egy egész más kategória minőségre. Ez és a d3 ford/peugeot motor, ráadásul ez még a gyengébbik láncszem, hisz a d3 valamivel jobb.

Pro:
-kényelem
-biztonság
-fogyasztás
-kanyarokban nagyon jól fekszik
-pakolhatóság
-megjelenés
-zene

Kontra:
-Németországban rossz szerviztapasztalatok hada
-Nem megbízható, mindig valami csődöt mond
-Drága alkatrészek és márkaszervíz
-Az asszisztens se a leggyorsabb, ha épp lerohadsz
-Meg kell fontolni, ha előzni akarsz

Hibalista

- 29 ezer km - szoftverhiba maitt megállt a német pályán - garis javítás - - 34 ezer km - a vízeséspanel mögötti műanyag takaró elem neki állt rezonálni csúnyán, külső hőmérő 15-20 fokot csalni kezdett - 160 euro - - 40 ezer km - befagyott kézifékkar amit a kiküldött szerelő egy fogóval úgy próbált kioldani, hogy rá fél évre tönkrement a kézifék (azért fél év, mert max akkor húzom be,ha épp járó motornál csinálok valamit). Javításösszegét később írom. - - 55 ezer km - bal oldali lámpamosó "düse" elkezdett ereszteni, 5 liter téli ablakmosó egy éjjel elfolyt - 110 euro - - 72 ezer km - 2. henger einspritsung düse-je halt meg, 3 és fél óra alatt sikerült bevontatniuk a 15 km-el arrébb levő volvohoz, addig motor hiba üzenettel az alpokban, szakadó hóban a minuszokban térerő nélkül fagyoskodtam. A kiterjesztett garim lefedte így csak az alkatrész 30%-át kellett kifizetnem ami 130 euro volt, meg végre megérkezett a kézifékkar a volvohoz amit szintén betettek még 410-ért. A számlán ebből 90 euro nehéz szerelés címszóval volt feltüntetve, ami hagy némi kivánni valót maga után, mert a diesel csövet tönkre tették és úgy rakták vissza, hogy eresztett, na meg a középső panelnél a beltérben nem sikerült visszatűrniük alá a szőnyeget, viszont sikeresen lehúzták a szivargyújtót. - - 85 ezer azaz most - Mint ha a tavasz beköszöntével a futóművem kezdene kopogni elöl és ha bekapcsolom a klímát és a belső fúvókák motorja mozdul csörög csattog. Megint látom, hogy 500 euro felett leszek. Ja és lejött az első volvo felirat. Senki se gondolná elsőre, de egy gagyi matrica van az első grillen, eléggé a gagyiság érzését kelti. - - apropo volvoéknál egy kötelező szerviz 4-5száz euro amiben nincs semmi extra csak olaj, szűrők és féktisztítás meg kis átnézés...

Ide hordtam szervizbe

Auto Eder traunstein Volvo márkaszervíz és kereskedés. Kerülje el mindenki, mert amilyen jó volt, most annyira nem okés valami.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2011
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Megane 1.5 dci Következő autója? s60/v60/xc60 szigorúan benzines
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo S40, V50 2007 (2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)