Kap még egy esélyt, aztán mehet...
Szöveges ítélet
Az első saját autóm, így nehéz szembenézni a hibáival, de a testi épségem miatt MUSZÁJ!
Kezdjük a jóval:
robbanékony, fürge, jó a féke, imádnivaló a váltó, tetszetős a megjelenése.
Rossz:
-első perctől kezdve a bal hátsó fütőműben kopog valami, 20 (húsz) km, 45 percnyi használat után valami rossz menets anyacsavar GARANCIÁLIS cseréje;
-mintha balra húzna a kormány - "csak úgy érzi, kisasszony";
-8.000 km - ablaktörlő leáll a zuhogó esőben, vidéken - a lapátmozgató motor cseréje - azóta rendben, de a bal spriccelője inkább az autó tetejét mossa;
-13.000 km - kormány forgatásánál valami kattog - kétoldali, első toronycsapágy csere - azóta rendben - ezzel egyibőben visszarendelték valami futómű-ketyere cseréjére;
- 31.000 km - 90-100 km/h -nál már bizonytalan az autó, csúszkál? - váltsunk téli gumira - még mindig csúszkál, vagy inkább riszálja a fenekét??? Igen - hátsó lengéscsillapító - a műszaki vizsgán megbukott volna, olyan értékeket köpött ki a mérő!!!
- apróságok: izzók folyton kiégnek, valami kopog a futóműben hol itt, hol ott, a szervó néha kihagy.
Adalék: ez az autó csilli-villi női autó. Nincs agyonhajtva, jó minőségű utakon jár, a csomagtartó eddigi legnagyobb rakománya 30 kg volt, csak én vezetem, már 2x cseréltettem olajat. Vigyázok rá. Munka eszköz, azért vettem új autót, hogy a tankoláson kívül ne kelljen másra figyelnem.
Most már nem bízom benne, félek benne...
Hibalista
- ablaktörlő motor, toronycsapágy, lengéscsillapító, (izzók, szervó ki-kihagy)
Ide hordtam szervizbe
nem kívánok nyilatkozni
Viszont amikor más összetöre, a márkaszervíz profi módon intézte a kárrendezést!!!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra classic | Következő autója? | Volvo, vagy Toyota |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |