A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Polo (1994-2001)

Polo 1.4 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Hű szerető

Szöveges ítélet

Mindig szerencsém volt az autókkal. Cserében viszont a hivatalok szivatnak jobban az átlagosnál. Így volt ez a Polonál is. Átírásnál problémák, stb.
De az autó mindenért kárpótolt. Hogy szép-e, az ízlés dolga, nekem megfelel.
Mondják, hogy női autó, szerintem meg kapják be. Legalább találok parkolóhelyet.
Ami fontos, hogy mindig beindul, és el is visz a célomig. Na meg haza is hoz. Akármennyit is áll, akárhány fok van. Szakadó esőben sincs semmi beázás, vagy probléma.
A Corsám ennyi idősen már rohadt helyenként. A Polo nem. Persze látszik, hogy nem új, de messze még a kasznijavítgatós időszak. Féltető alatt áll, nem garázsban. 5ajtós, hál istennek. Csomagtér pont elég. Rengeteg örömet okozott azzal, hogy szivhattam Fiatos kollégák vérét. Ők már a fél autót kicserélték, nekem meg semmi nem romlott el rajta.Már hazugsággal is vádoltak, hogy biztosan titokban járok szerelőhöz. Még a kopó alkatrészek is rengeteg km-t elmennek. 136e-nél még gyári kuplung-itt tartok most, s még semmi jele a kopásnak(Fiatos 120nál cserélt-ő lengőkarral együtt-én azt sem tom mi az a lengőkar.) Neki új lengéscsillapítók 80ezernél...nekem még tuti állapotban. Pedig nem finomkodok a fekvőrendőrnél fölöslegesen. 135e-nél kapott új Zeus sportkiput, szép hangja lett.
Belső design semmi extra, a műszerfala nekem bejön,hangulatos zöld háttérvilágítással rendelkezik. Amúgy barátságos-komoly szürke műanyag kárpit. Nem mondhatnám, hogy zörög.
175/70 R13gumik vannak rajta, jó magas, nem akad el. Pecázni is járok, elmegy földúton is nem veri szét az alját.
4 db Michelin téli gumival vettem 50km-t ment el-nyáron is fönt hagytam mert nem megyek sokat. Mikor ebből kettőt kukáztam kapott két Uniroyal esőgumit a helyükre-nyárit. Nem gáz. Télire pedig a maradék két Michelint is lecseréltem, Kleber krisalp3 télire. Elöl a téli, a hajtott keréken, hátul a nyári. Régen így tanították, mostanában meg inkább hátulra ajánlják a télit/jobbat ha már csak kettőre ruházol be.
Valóban nem túl stabil így a kis segge. Lehet megcserélem, talán egy próbát megér, végül is a súly elöl van. Amúgy 930kg.
Sztem nem megy túl jól, de nekem nem ez kellett. Végül is mihez képest? Annyi amennyi, nem pörgős tehát sokat kibír, s nem kell kutat vennem mellé. Én a megbízhatóságot kerestem, és megtaláltam benne. Inkább legyen 44kw, csak soha ne hagyjon ott. Nem mindegy hány ló vár a pirosnál? A városban úgyis a motor a nyerő. Az nem növeli a dugót.
Ami nem tetszett:
A világítása nem túl fényes. Égőket cserélgettem, de sosem sikerült nagy csodát tenni vele.
Az ülés lehetne kevésbé spártai.
Szeretem, nem is adom el még jó darabig. Öreg már, el nem lopják, ha törik hát istenem, de jó,hogy nem új...ha elromlana már a bontóban is érdemes alkatrészt keresni..szóval rengeteg előnye van. Ha már sznob vagy egy amúgy praktikus suzukistifthez:-) vegyél Polot.
Nem csalódtam a német minőségben. Pedig nem vagyok egy autószerelő típus, nem veszem észre azonnal, ha valami nem stimmel. Olasz-francia autókkal megszívtam volna párszor már. Nem vagyok szerelő, nem vagyok hajlandó foglalkozni a műszaki állapotával, nem is érdekel.Az autóm dolga, hogy menjen,és ezt kifogástalanul teszi is. Sok futárral dolgoztam együtt, tolták a km-ket az autókba, de a régi hiedelem még mindig igaz.Olaszok bort,tésztát,franciák bort,sajtot,autót meg inkább a japánok,németek gyártsanak.

Hibalista

- Kihagyott az egyik henger.A gyertyakábelen van egy fém gyűrü,ez elhúzta a szikrát.Szerelő kombinált fogóval letépte,azóta minden ok.
- Ami nem hiba de cseréltem mert kopott:csapágy-1db,első fékek komplett,1-2izzó,gyertya,vételkor szíjak,olajak amikor kell,gumik,kipu,ja meg gomba,vagy termosztát már nem is tudom melyik.Nem fűtött.

Ide hordtam szervizbe

Lusták György XVIII.ker Erdősor u.
Korrekt,gyors,ő szerel,nincs alkalmazott,és NEM VER ÁT!
Na ilyet találj manapság!
Csak azért nem 10 mert a computeres stb modern dolgokkal nem foglalkozik.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 63000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? corsa Következő autója? Valamelyik japán
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Polo 1994

További ítéletek (170 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)