A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2010-2014)

Passat 1.4 TFSI 

Az ítélet értékelése
5,0(4 db)

Passatok 0km-től több mit 500.000-ig

Szöveges ítélet

Gyári CNG Passat R+line full extra.. Nagyon kényelmes!!! 11 pont a 10ből!! A6 om is van Recaroval, megkell hagyni kényelmesebb a passat R+line!!!
300.000km -ig Garanciális volt..jobban mondva 3 éves koráig, de addigra kb ennyit mennek..
Gázból 4.5-5.5kg /100km benzinből 10 is elmegy, ha nyomom.. gázzal sokkal erősebb mint benzinnel!!min 20 le!! nagyon érezhető! jobban mint egy LPG-s kocsinál a különbség, csak itt épp fordítva.. CNG-vel jobban megy mint benzinnel.. arra tervezték..
Taxinak használtuk őket 8 db volt.. 0- kb.500.000km ig hajtottuk őket, éjjel nappal mentek, szinte leállítva sem voltak.. max 5 éves korig, utána muszáj lecserélni mert nem lehet 5 évesnél idősebb kocsival taxizni (Stockholm)
Volt amelyikbe már 100.000 km nél hengerfej probléma.. forralta a vizet.., de nem jellemző, inkább a DSG váltó a gyengéje ennek.. Svédországba nem adnak el több passatot taxinak, mert nem érte meg a gyárnak, a folyamatos váltó csere miatt( volt amibe 4x cseréltek) mert ugye nemnagyon javítják..
Svéd Vw hír a taxisoknak.., persze kevés itt aki érti de google fordítóoval azért a lényeg érthető.. http://teknikensvarld.se/volkswagen-passat-slut-som-taxi-119125/
Szarháziak azt mondják hogy vegyenek turánt az jobb, más a váltója.. (az is beszarik, máshogy) és hogy csak a taxik szarnak be a privát autók nem.. persze, mert azokkal alig járnak... és hogy a svéd taxisofőrök nem tudnak vezetni .. (sic!) el is hinném ha... de mind? több százan?? na mind 1.. egyébként a caddyben is ilyen váltó van, van egy jópár Caddy is, abból van diesel is... külön téma..
80.000km fűtés csak a bal oldalon van, (csak bal oldalon fuj meleget).. soha nem lett megcsinálva, több próbálkozás is volt.. nem ír hibakódot..
100.000km hengerfej le.. gariba..
260.000km generátor csere, garanciális..
300.000km kuplung csere a váltóba, garanciális.. (pici tünete volt csak, de a garancia lejárta elött ki lett cseréltetve..)
kb 340.000 km-től elkezdett rángatni terhelés alatt gáz üzemmódban, főleg tempomattal.. egyre rosszabb lett de kb 400.000 ig kibirta utánna csere, fél óra alatt meg van, könnyű cserélni.. betegségük, 300.000 fölött elkezdenek romlani.. magyarra fordítva üzemanyagnyomásszabályzó..
A benzin befecskendezők is beszartak néha annak ellenére, hogy szinte nem is jártunk benzinnel... AC pumpa szintén, többször is, igaz bontott lett betéve..
gáz injektor is volt cserélve 1 vagy 2 alkalommal , de az normál 500.000km alatt szerintem..
gumik 3 havonta..
ülések gyengék, kiszakadnak..
biztonsági őv elrojtolódik,
csomagtartó fakkok gyenge kinai, maximum golf 3 minőséeg..
xenon lámpa teljesen szét ég belülről elfeketedik, egyebként is nagyon gyenge..
küszöbspoilerek leszakadnak, alsó haspajzsok is.. nem bírják a nagy havat..
bal első ajtó szinte elejétől fogva nyikorog..
Jól érezhető a tervezett elévülés..
A motor láncos vez szij cserét nem igényel..
500.000km ig nem kellett a motorba nyúlni egyáltalán, kivéve az elején amikor forrt...
Futómű alkatrészt egyáltalán nem kellett cserélni az 500.000 alatt, de ez nem a super alkatrészeknek hanem a hibátlan svéd utaknak köszönhető amit még egyszer egy német! túrista is megdícsért hogy jobbak mint németországban... Egyébként a B5 Passatok C5 4B , B6 Audik is bírtak 400.000kmt lengőkar csere nélkül. a 98-2004 között gyártott Audi-VW sem kellett a futóművet javítgatnii, ez keleteurópai sujtás...
10 éves kor után amik nem garázsba voltak garantáltan elrozsdásodnak... összes elem de a csomi ajtó a legkényesebb a lámapa körül..
Összeségében nem rossz kocsi, vagy nem rosszabb mint a többi, amik a taxi szakmában pörögnek itt.. Mercedes E limusin CNG, E combi bluetec hybrid, mercedes B CNG, Toyota Prius Hybrid, Volvo V70 CNG, Caddy, Transporter TDI, CNG... Most teszteljük a golf 7-eseket, szinte csak CNG elég nagy lett pont lehet vele taxizni..amig eladja a VW taxinak... aztán lehet az lesz a vége mint a passatnak...
Elfelejtettem!! Pótkerék nincs a gáztartályok miatt.. Defekt=trailer...

Hibalista

- voltak dolgok...

Ide hordtam szervizbe

MTO Bilcenter AB VeddestaKlara taxi och Bilverkstad Kungshalmen

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 488000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Passat Következő autója? Golf
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2010

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)