A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az oldal alján lévő sárga indapass boxbon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 TFSI 200LE 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

Sportos benzines jó fogyasztással!

Szöveges ítélet

Sokat gondolkodtunk milyen motorral legyen, a 170LE dízelről nem voltak túl rózsásak a tapasztalatok, sem az olvasott sem a valós, úgyhogy túl sok teszt vagy leírás híján félve próbálkoztunk a 2 literes turbós változattal, de végül ez mellett döntöttünk! (és nem bántuk meg).
Külsőre olyan Volkswagen konszernes, első lámpák és orrész picit Audis, a farrész picit mint akit seggbe rúgtak, szokni kellett, de összességében letisztult és formás autó(személyes vélemény).
Belső tér hangulatos, picit talán konzervatív, de összességében kellemes, ha jó a színválasztás. A 3-om küllős kormánymű és a váltó pontos, kézre áll, a váltó rövid úton és pontosan kapcsolható. A feláras(~150.000) Hi-fi rendszer hangzási minőségben hagy némi kívánni valót maga után, de ha épp sikerül jól beállítani, akkor ráfogható a "jóól szóól" kategória. Mély hangzás és hangerő elég, de a közép és magas hangokkal időnként küzd, és csattogó, éles, bezörgő hangok is előkerülnek, és alap beállításban hátul nem túl jól hallható. Hátsó lábtér elegendő, és 3om "átlag" utassal kényelmes még. Első ülések az elektromosan állítható típus deréktámasszal jó és jól személyre szabható, és kényelmes, hosszabb úton is. Vezető oldalon picit a középkonzol közel került és a térd hamar beleütközik. A hátsó üléssor háttámlája picit meredek, és hosszabb út után enyhén karóba húzott érzéssel száll ki az ember. Belső anyagok jó minőségűek, bár helyenként picit keményebbek mint kellene. Úttartása jó, bár picit pattogós a futómű, és dinamikus gyorsításnál az úthibákat nem nagyon tudja követni és hamar elpattog a kerék. Kellemes csalódás volt a gombbal kapcsolható kézifék, ami indulásnál autómatán kiold, bár szokni kell azért. Műszerfal jól átlátható és letisztult. Tempomat jól használható, bár a kapcsoló füle időnként indexelésnél útban van. Tolatóradart időnként az eső megzavarja és olyankor csak sípol folyamatosan(ha csak kisebb csöpögős eső volt, és álló helyzetben volt a kocsi) , de amúgy jól szolgál. És végül a motor..... soha rosszabbat..:) Tényleg nagyon jól eltalált széria a 280Nm nyomaték 1750-től 5100ig rendelkezésre áll úgyhogy gyakorlatilag egy dízeles dinamikája van benne, kanyarodásnál 3asból kényelemesen kigyorsít, és nem kell elváltani 4000nél...:) biztonságosan, dinamikusan lehet vele előzni, anélkül hogy nagyon vissza kéne kapcsolni vagy felpörgetni. A 6 sebességes váltó nagyon jól passzol hozzá utazásnál, és van létjogosultsága a 6. fokozatnak(bár az elején picit szkeptikus voltam vele), gyakorlatilag ha nem lassulunk 100 alá nem kell visszakapcsolni belőle, ha csak nem valaki siet mögöttünk, akkor viszont időnként meg lehet viccelni vele pár autóst, mert a többség azt gondolja, a Passat mi lenne más mint dízel, aztán meg alíg vagy egyáltalán nem bírja tartani a tempót, csak villogtatni volt ereje.(persze ez nagy átlagban igaz, mindíg van erősebb). Fogyasztása erősen használattól függ. Hosszabb úton 7.2-8 között beéri simán, és ebben nem az itthoni síkterepes autópálya van benne. Igazából városban van jelentősége ki hogy használja. El lehet lenni 9-9.5 literrel is normálisan, de ha "janizgat" vele az ember akkor hamar 10l fölé tud kúszni, 11 nél többet átlagban nem evett eddíg, azt is inkább bejáratós korában. Nagy átlagot nézve a gyári adat 8.2 tapasztalat inkább az hogy 9-9.5liter. Előző autóinkhoz nézve olajból picit többet kér, de nem vészes. Az autózás önmagában hangulatos, élvezetes vele, igaz az Omega után picit ridegebb, keményebb, és kisebb belül, de meg lehetett könnyen és nagyon szeretni. 2.0 literes dízelekhez nézve sokkal jobb vele autózni, és a mostani gázolaj árak mellett hiába fogyaszt többet picit, árban valahol nagyon hasonló fenntartani(személyes tapasztalat és vélemény) és jobban megy...(ez pedig tény, kipróbált 320d, és passat 2.0D 170LE vel is.)

Hibalista

- Első felföggesztés gömbcsuklói 9000km után elkezdtek kotyogni, garanciában cserélték gond nélkül. "szervíz szerint a gyárban nem tettek bele zsírt és ezért kikopott"

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Porsche Győr

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 19500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9.5 l
Előző autója? Omega Következő autója? még nem gondolkoztam rajta..
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

Ítéletek (342 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

h i r d e t é s

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)

Totalcar áruház

tömítés, szívókönyök| tömítés, szelepfedél| tömítés, olajteknő
SUZUKI GRAND VITARA 2.7 Összkerékhajtás zárt terepjáró 2007-2013
2658 Ft
olajszűrő
SUZUKI WAGON R+ 1.0 egyterű 1998-2000
1714 Ft
lengéscsillapító
SUZUKI SPLASH 1.2 VVT Ferdehátú 2010-2013
11238 Ft
További termékek »