A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1988-1997)

Passat 1,8i GT 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

A legjobb középkategóriás, ami már nem is annyira közép

Szöveges ítélet

Ezt az autót nem lehet nem szeretni.A mostani "szekerek" elbújhatnak mellette.Ültem én már az új Passatban is,de fele akkora hely van benne,mint ebben.Én elég magas vagyok (190 cm),de talán a 7 es BMW-n kívül ez az egyetlen autó,amiben nem kell teljesen hátratolni az ülést.Ennyit a tágas belső térről.Kényelmileg hagy némi kívánnivalót maga után,mivel a GT típust nyúzom,elég kemény a rugózása és minden úthibát észrevesz.A kasztni hangszigetelése olyan,amit az akkori autóktól el lehet várni.De mindezek ellenére is nagyon élvezetes vezetni.Igazi "nagyautó",hiába középkategóriás.Nagyon nem hajtottam,mivel ez nem ehhez az autóhoz illik.Úgy kell vele kanyarodni,hogy meg lehessen számolni a felni küllőit. :)Csak lassan és fennségesen.Ez ennek az autónak a stílusa.Szervízbe ritkán kellett vinni,csak az esedékes dolgok miatt.(olaj,szűrőcserék).A motorban most 360000 km van,de még nem kellett hozzányúlni.Kivétel vezérműszíj csere.És szerintem ez még egy jó 100-150 ezer km-ig így is fog maradni.Na ezt csinálja meg egy új autó!Ennyi dícséret után most akkor egy kis fekete leves.
Mivel már ez is aránylag teli van rakva elektronikával,ezért ami elromolhat el is romlik.Soha nem hagyott még az út mellett,de azért néha tesz róla,hogy az embernek nehezebb legyen az élete.Ezek általában fals hibajelzések,de amíg ez kiderül,addig már az ember láncdohányos lesz.Most is éppen kedve támadt szórakozni,és olajcsere után kb. 2200-2500 as fordulaton bejelez az olajnyomás hiány.Ez már csak azért is érdekes,mivel a motor szelephézag állítása hidrotőkés,így ha nem lenne olajnyomás,akkor a Passat tulajok által jól ismert indítás utáni csattogást kellene hallani.Na hát ilyen hang pedig nincs.Ismét egy jó kis elektronikai hiba,ami eszi az életem.De ettől függetlenül nagyon szeretem ezt az autót.Ha vennék egy új autót,akkor egy ugyanilyet 0 km-esbe.Nekem itt kezdődik és itt is ér véget az autó fogalma.

Hibalista

- Lengéscsillapítók,kerékcsapágyak,kipufogódob és egyéb kopó alkatrészek (amik más autónál is cserére szorulnak egy idő után)

Ide hordtam szervizbe

Részben saját magam szervizeltem,mivel szerelő vagyok,részben pedig Berhencz Tibor autószerelő mester vette kezelésbe ha szükség volt rá.
Berhencz autószervíz,5820 Mezőhegyes Hunyadi u. 11.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? VW Passat 1992 es 1.8i GT ha lesz 0 km-esen. :)))
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1988

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)