Csomagtartós Golf-gyilkos
Szöveges ítélet
Szóval életem első autója. Lakástűz után kapott bíztosítási összeg fennmaradó részéből vettük a meggybordó színű gyönyörüséget. Akkoriban szűkebb pátriálkámban a Gof I. volt a király, szóval Juliskával ( Jetta ) én voltam a HMCS. Nem vicc a Határúton vertem a Golf II.-t ( GTI) Öt gangos . átépített váltója volt ( sokszor csak négy ).
Nekem bejött, de oldalbordám nehezen vezette, szóval eladtuk.
Megbízhatóság: 6 évan át jártam vele Székelyföldre, nyaralni. Egyetlen egyszer volt mindössze gond Vele ( egy túra cirka 3000 km volt). Az akkuról lecsúszott a sarú és nem indult elsőre!!!! Egyébiránt már akkor jobb volt a román benzin mint a Mol-os fehérorosz sz*r.
A mai napig jár, gyakran látom. Még mindig szép. ( Ha nem lenne a családban 2 autó, visszavenném.) Jó ötlet!!!!
Ja és még valami: anno 250e Ft-ért vettem, majd 6 év után 350e Ft-ért adtam el.
Hibalista
- Nem sok, mindőssze egy dolog volt emlékezetes. A hengerenkénti befecskendezés néha nem müködőtt. Emiatt , néha három hengerezett. Sok-sok javítás után sikerült megoldani a problémát.
Ide hordtam szervizbe
Csepel, Tóni bácsi.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford Escort Tournier |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |