A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2003-2007)

Golf 1.4TSi Variant DSG 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A Mexikói

Szöveges ítélet

Már 2006 nyarán eldöntöttük, hogy le kell cserélni a Fiat Stilo-t, mert nem volt automata és kombi sem. (Lásd: Requiem egy Stilo-ért.)
Mivel rég kinőttem a márka-sovinizmus gyerekes bodorságából, ezért párommal teljesen nyitottan álltunk a dologhoz és nagyon sok típusnak utánajártunk. Az elvárásaink az alábbiak voltak:
- benzines
- automata
- kombi
- lehetoleg bézs belső (de nem bőr!)
- sok extra

Fiat Stilo MW-vel kezdtük mert jó lett volna ha minél jobb áron beszámítják a Stilo-t és ezt a saját márkánál remélhettük leginkább. Különben is, ha sok örömet okozott, miért is ne maradtunk volna Fiat-osok? Mondjuk azért, mert nincs automata váltos kombi... miért? Ezt a hülyeséget. Csak a 2.4l 3-ajtóst lehet valami robotizált automatával rendelni, de ezt nem teszik bele a kombi kivitelbe... miért? Lehet, hogy csak magyar piacra nem jön ilyen? A Fiat Magyarország sok hülyeséget csinál, mert Croma sem jön.

Reanult Megane Grandtour: csak egy 1.6l-es benzinmotorral rendelhető automata váltóval, ami miatt Privilege-nek kellett lennie. Egész jól lehetett variálni az extrákkal, de 7.1millió alá nem tudtak lemenni az ajánlattal.

Ford Focus: Sajnálatos módon nem túl nagy eresztés. Szegényes kívül-belül, amely említésre méltó - fokozatmentes - váltót csak az 1.6 diesel mellé lehetett volna rendelni, de a szalonban megpillantottunk egy Ranger-t...

Ford Ranger: na ez kilóg a kategóriából rendesen, de a 7.1 milliós Renault ajánlat után gondoltuk megnézünk egy ilyen jószágot. Akkor még nem létezett belole automata, de ígérték informálnak, ha megjelenik a piacon. Korrektül meg is tették. Ford Ranger 3.0TDCi automata váltóval csak Limited felszereléssel és 6.4millió+ÁFA! Oups.

Opel Astra Caravan: Csak az 1.8-as motortól lehetett volna automatával rendelni és rendkívül rondának mutatkozott a bézs kárpitja is. 6,8 alatt nem állt meg ez sem. Ráadásul rendkívül ronda a középkonzol tetejére besuvasztott kis kijelzo a mély gödörben egy domborodó él kellős közepén...

Skoda Octavia Combi Tour: kicsit elavult a formája és szintén túl drága lett volna.

Csak a Volkswagen tudott mutatni komoly motor és váltó választékot és ezen belül elfogatható áron Golf V Variant-ot 1.4TSi motorral, DSG automatával, bézs kárpittal (nem feláras!) adni. Pedig amikor eloször betettük a lábunkat a szalonba még nem létezett a Golf V Variant!
Nagyon kellemesen "fogtak meg" mint ügyfelet, nem akartak meg lebeszélni az automatáról sem és nem próbáltak "megdumálni" semmivel, csak a tények beszéltek. Kellemesen csalódtam az árban is, mert a Volkswagentől féltem, hogy ez lesz a legdrágább. Még az sem ilyesztett meg, hogy Mexikóban gyártják a pueblai Volkswagen gyárban, úgy mint "Jetta Variant"-ot. Három és fél, négy hónapot vártunk rá, de "várt lány várat nyer": az autó "nagggyon pipec".

Családias, mert kombi.
Elegáns, mert tört fehér és bézs a belseje.
Sportos, mert a 140HP-s kompresszoros, turbós motor a DSG-vel bőven 10sec. alatt ránt fel 100km/h-ra.

És ha az ember odalép neki:
- hrrr.... kompresszor
- füttty... turbo
és nagyon meglepődnek a TDI-s majomparádék, hogy hová is tűnt a kis benzines, amíg ők igénytelenük csak kormolnak.

Mivel eddig csak 650km mentem vele, a "megbízhatóságot" és a "fenntartási költséget" megelőlegezem neki. De a szerviztapasztalat (kerékcsere, nyelvátállítás) már valós tapasztalat alapján megy (csak így tovább). A 9.5l/100km-es fogyasztás megijesztett, de már produkáltam vele 6.0l/100km-t is.


Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Volkswagen Procar (Székesfehérvár) - az autó innen is származik, le a kalappal előttük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 650
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Stilo Következő autója? 10 évig ez marad...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2003 (2005 - 2008)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)