A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2003-2007)

Golf 1.4 TSI Variant DSG Sportline 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A kis fürge

Szöveges ítélet

Tehát. Kevés írás van még a tsi motorról, ezt egy picit én is gyarapítom. A motor teljesítette azt ami elvárható tőle, tehát nagyon kultúrált járás, jó menetdinamika és hihetetlen egyenletes teljesítményleadás. Ami nagyon meglepő hogy az egész fordulatszámtartományban egyenletesen adja le a teljesítményét azt, hogy hol van a kompresszor turbó átváltás képtelenség észrevenni. Tehát a motor nagyon bejött. Az autó VW, aki szereti a márkát szeretni is fogja a golfot aki utálja azt úgysem lehet arra bírni hogy szeresse. A másik fő egység a DSG váltó. Itt már nem ennyire rózsás a véleményem. A váltások csodásak, szinte észrevehetetlenek, elképesztően gyorsak. DE! Nekem a saját autómon úgy tűnik hogy az alapjárat környékén azért vannak gondok. A TSI motor alapjáratát a VW letette 600 fordulat/percre, hogy álló helyzetben is minél kevesebbet fogyasszon az autó. Ez lehetne akár üdvös is, de a váltónak mintha ez nem tetszene. nagyon lassú elindálsánál, pl. dugóban araszolva kicsi gázra bizony néha rángat, mivel 600-as fordulatról kell elindulnia. Ugyanez van megállásnál is az ember gurul kettesben, lassan fékez, a váltónak vissza kellene váltania 1-be amit meg is tesz csak picit későn úgy 800 fordulat/perc környékén ezért a kocsi néha szintén beremeg.
Ezzel persze voltam szervízben is a Porsche Budában, de ezek semmire sem valók. Náluk volt a kocsi a egy napig értementem azt modták szoftvert frissítettek, és most már minden rendben van, persze hogy semmi sem változott, mivel egy ilyen, szerintük semmien hibával nem is foglalkoznak.

Egyenlőre ennyi, mindezekkel együtt az autót nagyon szeretem a váltóját is, hogy lesz e megoldás erre a gondra nem tudom, talán meg kellene emelni az alapjárati fordulatszámot erre a szervíz azt mondta az úgy jó ahogy van. Amit még érzek hogy az idő múlásával ahogy kopik a kuplung mintha a hiba kisebb lenne.

Mindenkinek a legjobbakat.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

egyszer voltam a Porsche Budában, de már most utálom az egész szervízt.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 9500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Bora 1.9 PD tdi Következő autója? VW, BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2003 (2005 - 2008)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)