Sportos meglepetés
Szöveges ítélet
Én az autót 140 000 km-rel vettem, azóta belekerült egy Chipptuning, emelt benzin-turbónyomás, Supersprint Rendszer, a kuplungot azt eszi 10 000 km/ tárcsa, de most szinterezett tárcsa van erősebb szerkezettel, ami eddig bevált, a váltó pedig, amit felirok az én számlámra Én csesztem szét 7600as fordulaton kuplung nélkül váltottam, koppanás, és a difinél elrepedt a váltó, és vége, szereztem bele egy Octavia RS váltót ami a gyárinál is hosszabb és ezenkivül semmi baj nincs az autóval, legkevesebb fogyasztásom 6,7 liter, legtöbb 16 liter, 0-100ra GPS-szel mérve 6,3s végsebesség: 260km/h, futómüve elég kemény, gyáriohoz képest nagyon jó, belső térrel meg vagyok elégedve ülés teljesen kényelmes, nem zörög benn semmmi pedig már 165 000 km van bennt, fék az nagyon brutális, hát kb ennyi
Hibalista
- kuplung, váltó
Ide hordtam szervizbe
haverhoz :D
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Leon Cupra | Következő autója? | VW vagy V GTi vagy Polo GTi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |