Elárult, szidtam..., de csak elszívtuk a békepipát
Szöveges ítélet
Hello Mindenki!
Ez talán hasznos lesz egy két golfosnak akik szériahibákkal szenvednek.
Tehát 2002-es 1.6-os edition változattal rendelkezem. Eleinte Leont akartam, de nem jött össze egy normális darab sajna. Én nem is gondoltam golfra...azt mondták a vw német autó a király mert precíz és ez auto lesz 10-15- év múlva is. Megláttam ezt az optikai tuningos dögöt és gondoltam az én Németek általi tapasztalatom is jó, miért ne. Belezúgtam. Szép kék műszerfal, jól fekszik az úton, és 1.6-hoz mérten egész jól húz. (én véleményem szerint)
Jöttek a gondok:A váltó hátra menetben furán kattogott, de halkan....kicserélték a csapágyacskát, ami húzós volt.Lehet,hogy nem is kellett volna? A lényeg, hogy az 1-2-est mivel akad be kell állítani, finomítani és egész jó lesz. Csak érzéssel kell csinálni.
Az égők pedig előbb utóbb megunják, hogy állandóan kiégjenek:)
SÁRGA jelecske bemutatkozott...eleint azt se tudtam mi a pöcsömet jelent. Később idővel kezdtem tisztán látni, hogy minden ami motorral kapcsolatos sárga barátom jelzi.
Szóval nagy nehezen miután kb. három autószerelő megnézte ...beláttuk, hogy ez bizony lambda-szonda lesz csakugyan:) egy használtat tett be a drága autódokim, hogy ne szívja a fogam. Okés, telt az idő....hopp és a sárga fény megint köszönt. Nem láttam szívesen! Kicserélt a span egy trafót mivel az egyes henger nem volt hajlandó dolgozni. Nem oldódott meg, mert ahogy elhagytam a szervízt megint villogott a sárga vész. A kocsi
akadozva ment, alapjárat fel-le mozgot és hörgött mint egy aggonizáló csacsi. Kicseréltük a motor hőmérséklet jeladóját, mert kijelezte a maschina és mert úgy gondolták a "doki" barátaim hogy ez az oka a problematikának. Mondom király most már nyugi van. Természetesen a sárga jel egy pár vonaglás után ismét visszajött. Azt hiszem ekkor egy elég agresszív idegesség töltött el a felsőbb ária nép iránt és ugyanakkor betojtam, hogy most mi
lesz. Beadtam egy napos diagnosztikára. Délután azt saccolta "doki" barátom, hogy a motor vezérléssel lesz a gond....alaphangon 200.000.-Ft. Enyhe szívritmuszavar. Később kiderítette a Félisten Autóprofesszor, hogy a GYERTYÁKAT kell kicserélni. Nem csak kő de az egész szívem leesett a megkönnyebbüléstől. Az autóm megy mint álom!!!! Nemsoká tesztelem a fogyasztását is, mivel a megelőző problémák ezt nem gyengén súlyosbították. Azt hiszem most már tökös lesz a kis dögös. Szóval volt bibi, de túl lihegtem, csak türelem és egy jó doki kellett. Igaz karban kell tartani, de hát aki szereti az autóját az ne csak döngesse szanaszét. Véleményem szerint egy vagány felnivel ez az autó überfasza és még most is állja a helyét a futurisztikus űrhajók között. Azt kell mondjam mi sem és semmi sem tökéletes. Voltak és lehet, hogy lesznek hibák, de én szeretem és vigyázok rá. Aki tudja szeresse így és meghálálja.
Ha mégsem és a jövőben megint az árulás veszély fenyeget fel lehet gyújtani, de remélem ez nem jön el egy jó pár évig:) Csak azért írom mindezt, hogy akinek ilyen szériahibája van ne szarja össze magát mint, ahogy én tettem.
Hibalista
- 1.izzók feladták egy hét alatt vagy három aztán semmi
- 2.Lambda-szonda
- 3.rückwerz csapágy(nem tom szükséges volt e...)
- 4.váltó 1.2. akadt,de beállítás kérdése a dolog!
- 5.egyes trafó csere 5.000-10.000.-ft.
- 6.hőm.jeladó 5-10.000.-ft.
- 7.gyertyák!!!!!
Ide hordtam szervizbe
Debrecen. Seat Szalon!!!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Terrano 2.7 TDI | Következő autója? | Golf v,Leon,Nissan Qashqai (Honda) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |