A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1983-1992)

Golf 1,6 TD 

Az ítélet értékelése
1,0(5 db)

Német ipari hulladék

Szöveges ítélet

Ez volt az első autóm, de nem hittem vólna hogy ilyen rosszat fogok ki. Előtte örömódákat hallottam a kettes golfról, ilyen meg olyan jó. Hát nagyot csalódtam benne. Már az első úton miután elhoztam feltűnt, hogy úgy füstöl mint egy rakéta. Elvittem kompresszió mérésre ahol kiderült a hármas hengerbe nem sok a graft. Mellesleg a mérés alkalmával ugye ki kellett tekerni a porlasztókat, és ki gondolta vólna ilyenkor ennél a remek típusnál kitörik egy darab a hengerfejből. Na megkezdődött a pénzköltés. Hengerfej le, irány a hegesztőkhöz. Majd ha már így szét volt kapva jól látszott a hármas hengeren a bemaródások. Meg a többi hengernek is olyan vála volt amibe kapaszkodni lehetett. :) Motor ki gépműhely. Gondoltam megcsinálom a motorját ha már ez a szakmám, és lesz egy hálás járgányom ami keveset fogyaszt és nagyon jól megy. De hát a hibák csak nem akartak elfogyni, sorra követték egymást. Szinte minden elromlott rajta. A legdurvább a kormánymű, meg amikor a váltóba szétment egy csapágy és ettől széthullott az egész bele.
Kifogtam az élest, elővehettem autószerelő tudományom.
Amúgy szerintem iszonyat kényelmetlen, hideg indításnál meg le akar esni a műszerfal úgy rászkódik.. :)
Aztán a végén beleuntam a hibákba és eladtam a picsába!
A végén már a rántotthús is megjelent az oldalán.. :)
Nem hibáztatok senkit, de többet ilyen öreg autót neppertől nem veszek.

Hibalista

- Motor general
- Kormánymű kikopott /nagyon durva!/
- Első féktárcsa, fékbetét
- Kerékcsapágyk körbe, mind a 4
- Sebességváltó csapágy törés /kpl. csere/
- Első lengéscsillapítók
- Jobb alsó tartógömb. bal alsó lengőkar szilent
- Biztosíték tábla
- Akkumlátor
- Kormányösszekötők, féltengely csuklók.
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem ez a szakmám.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1984
Kényelem (1) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Mazda 626 GLX 1991
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1983

További ítéletek (253 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)